Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

a hálás alkoholista kifejezés - 2021.08.28.

2021. augusztus 28. - Victor76

még egyszer azt mondja nekem valaki, hogy hálás azért, hogy alkoholista nem tudom mit csinálok. Ez egy nagyon buta szlogen. Azért hálás lehete, hogy a közösség megmentette az életemet, Azért is hálás lehetek, hogy lettek új barátaim, kaptam egy második esélyt stb. De ezt a blőd baromságot, amit egy két idősebb alkoholista terjeszt.. pff... miért legyek hálás? Hogy majdnem elbasztam az életem? Hogy bántottam magam, a szerelmem? az emberi kapcsolataimat a 0-ra redukáltam? nem, ezért nem leszek hálás. Azért igen, hogy megmentették a seggem, van egy nő aki szeret, hogy vannak barátaim.

Nem vagyok dühös. egyszerűen csak értetlen.

Egyébként meghúztam bizonyos újabb határvonalakat ma reggel az életemben. Ez egy önző program, ha valaki hátráltat akkor köszi, de nem kérek belőled. Ez most konkrétan a tegnap esti eset folytatása, mert az a társam, akit ma elvittem, a gyűlésen közölte, őt csak az anyja szereti, senki felé sem néz, senki fel nem hívja. Köszi, kapd be a héten magamon kívül még 2 társról tudok, hogy próbáltak elérni és tartani benned a lelket. Nekem eddig tartott a türelmem. Végül is, csak minden nap ráírtam, pénteken fel is hívtam... továbbra sem vagyok dühös, de a felépülésemet nem szolgálja, hogy olyan emberekre fecsérlem az időm, akik pl.: gyűlésen keresztbe basszák ezt.
Ez nem egy magányos puffogás, ennek a társmnak négyszemközt ez el is fogom, szépen higgadtan mondani. Ha átmegy átmegy, ha nem akkor meg nem. 

Lehet túl tudatos vagyok, nem tudom, azt igen, hogy ez az egy lehetőségem van. One way ticket. Ha rosszul élem azt ami még hátra van, akkor a végén visszanézve majd sajnálkozhatok. nem, én ma élek, a mában, próbálva okulni a múltam hibáiból. Fejlődésre törekszem, nem tökéletességre.

Végre meglett az újabb tetoválásom. Kurva jól néz ki. Sajnos a technika ördöge miatt nem tudtuk befejezni, de kedden felkerül a felirat is. 3,5 óra volt és kurvára fájt, de erre szükségem volt. Az utam nem egy diadalmenet. Nem kapok jó pontokat ha helyeebben vagy normálisabban élem az életem. Ez a mementó mindig emlékeztetni fog erre. 

Összességében úgy gondolom, hogy még mindig vannak akik támogatnak és szeretenek és szeretem őket. De a határvonalak nélkül elkezdeném élni az ő életüket, az ő problémáikkal foglalkoznék magam helyett. Ennek pedig tudom mi lenne a vége.

Még annyi a magyány bejegyzésemmel kapcsolatban. Itt is könnyű lenne Zs-re tennem a felelősséget, de ebben a dologban ketten vagyunk benne. Az én döntésem, hogy akarom e ezt a kapcsolatot vagy nem. Ahogy a szponzorom mondta anyámmal kapcsolatban, bármikor jogom van azt mondani, hogy ne haragudj de erre nekem most nincs szükségem. Szóval én meghoztam egy döntést és bár ez az út is nehéz, de nem akarom elengedni a szerelmünket. Ő nem egy szer az életemben. A társam. Speciális helyzetben vagyunk, de akkor is a társam. Segíti az utamat és támogat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr9916673442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása