Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

300 - 2022.04.30.

2022. április 30. - Victor76

Kereken 300 napja nem fogyasztottam alkoholt. Most persze milyen szép lenne egy filmes párhuzam tőlem, adja magát a napok száma és a film, de annak meghalnak a végén :D Szóval inkább csak maradok annál, hogy a mai is egy szép nap volt.

Amióta Zs anno elutazott 6 napra a családdal és leültem magammal komolyabban elbeszélgetni, azóta van bennem egy normálisan vett nyugalom és derű. Hagyom, hogy a dolgok történjenek körülöttem, elfogadom ha változtatni nem tudok valamin. Ha meg tudok, akkor megteszek mindent azért, hogy jobb legyen. Ha akkor se megy, akkor legalább tudom, hogy amit tudtam beletettem.

Még mindig vannak kisebb - nagyobb kattogások, vagy rossz érzések. De ahogy halad az idő megtanultam, hogy szétválasszam mi az ami fontos, és mi az amivel a kis köcsög tudatalattim csak úgy szórakoztat. Egyikkel se foglalkozom annyit mint régebben. Egyszerűen csak arra figyelek, ami fontos. És ez én vagyok. Mert ha én jól vagyok, akkor hellyel - közzel, minden rendben van körülöttem.

Holnap lesz egy csapatépítő tréning az Ikeás csapattal. Ők már előre készülnek ki, mennyire fog bebaszni. Sok sikert kívántam elre is nekik, mondtam, az én részem is megihatják. Kocsival megyek és csak addig maradok, ameddig nem zavar, hogy piálnak. Ha ez az első 1 órában zavaró lesz eljövök. A józanodásom a legfontosabb, hogy mit szólnak hozzá az nem érdekel. Bár nem hiszem, hogy tulzottan izgatja őket, hogy nem iszom, jófej, rendes srácok. Na jó lányok és fiúk, hogy PC legyek..

Szóval 300 nap. Tudjátok mi a jó ebben? Hogy alig jutott az eszembe. Úgy élem az életem, hogy nem kell számolnom görcsösen hány napja is vagyok józan. Nincs ivásvágy, még akkor sem, ha kurvára szomorú vagyok / voltam vagy akkor ha kicsattanok a boldogságtól. Nem a napok száma számít. Hanem az, hogy nincs szükségem alkoholra ahhoz, hogy jól érezzem magam a bőrömben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2517820645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

potestatem 2022.05.02. 16:01:18

Szia, örülök, hogy megtaláltam a blogodat. Nekem "csak" 107 napja tart ez a tapasztalás, nagyon jó. :)
Már én is túl vagyok az első józan bulimon, meglepően szuper volt. :)
Kitartást és boldog 24 órát! :))))

Victor76 2022.05.02. 22:01:11

Szia, a 107 nap nagyon szép eredmény! :) Függők vagyunk, minden nap győzelem. Gratulálok, tök jó, hogy jól érezted magad :)
Kitartást neked is és BJ24-et

Majki65 2022.09.13. 23:36:06

Azt írod nincs már ivásagyad sem. Az elején gondolom volt. Hogy érted el higgy ne legyen?

Victor76 2022.09.14. 07:09:24

@Majki65: Szia, olyan sötét éjszaka volt a mélypontom, hogy nekem azóta nincs ivásvágyam. Nagyon sokszor voltam magam alatt azóta is vagy vannak bizonytalan napok, rosz érzésekkel, de egyben biztos vagyok. Oda én nem megyek vissza. Bármit megteszek de inni nem fogok. Az elején rengeteget segített, hogy 90 nap / 90 gyűlésen voltam.

Majki65 2022.09.14. 07:29:10

@Victor76: Koszi! Rákerestem a közösségre nekem a 90 nap alatt 90 videoüzenet a szenvedélybetegségről jott fel. Ez gondolom nem az.

Victor76 2022.09.14. 17:23:44

@Majki65: Az első AA gyűlésen mondták el, hogy 90 nap / 90 gyűlés. Mondjuk szerintem ez bármelyik szenvedélybetegségre igaz lehet. Ha nem voltál még AA gyűlésen akkor itt vannak a linkek:
Budapesti: www.anonimalkoholistak.hu/index.php/gyulesek/budapesti-gyulesek
Vidéki: www.anonimalkoholistak.hu/index.php/gyulesek/videki-gyulesek
On-line: www.anonimalkoholistak.hu/index.php/gyulesek/online-gyulesek

Victor76 2022.09.14. 17:37:31

@Majki65: igazán szívesen. Gyere el, nekem rengeteget segített. Van kiút ebből a pokolból
süti beállítások módosítása