Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Délutáni ébredés

2021. augusztus 06. - Victor76

Zs kint dolgozik a nappalinkban. Szeretem ezt az érzést, meghitt, otthonos. Mintha együtt élnénk. A kis pöttyös macinacijában flangál, most ébredtünk fel a délutáni alvásból. 
A tegnap esti érzelmi hullámvasutam mind a kettőnkben nyomot hagyott. A reggeli találkozásunkon meg is érződött ez.

Itthon kibeszéltük a dolgokat és éreztem sőt ki is mondta, hogy tényleg nem tudja mellettem ezt így csinálni. Megértem, nekem is nehéz magammal, neki meg plána. Szeretem, hogy őszintén meg tudunk mindent beszélni. És szeretném ha ez így is maradna.

Most egy pici szünetet tartunk, nem találkozunk, ebben maradtunk. Tartjuk a kommunikációt, és hétfőn eljön még velem gyűlésre de változtatnunk kell, azért hogy ne veszítsük el egymást. Ha így maradnak a dolgaink akkor szépen lassan elsorvad a szerelmünk, hétköznapivá válik, olyanná, amiben ő elveszíti a hitét bennem, bántani fogjuk egymást, nekem pedig ez egyenes út a visszaeséshez.

Lehet nem a legjobb megoldás, lehet kockázatos de nem tudok jobb megoldást. Valaminek változnia kell. 
Nekem meg kell tanulnom egyedül megoldanom a problémáimat. Nem használhatom a szerelmünket szerként. Nem rohanhatok mindenért egyből hozzá, hogy rázúdítsam.
Neki pedig meg kell tanulni, nem aggódnia értem, hogy ne féltsen folyton. Így olyanná válna, mintha az anyám lenne.

Tudom, hogy jó döntést hoztunk, mégis nehéz.. Nehéz, de nem megvalósíthatatlan. Már most érzem, hogy hiányozni fog, de ha így marad mellettem, akkor minden tönkre megy. Minden.. És ez nem csak rá igaz, hanem az összes megmaradt kapcsolatomra. Tovább és keményebben kell dolgoznom magamon. Most pl.: vele kapcsolatban úgy érzem, hogy bár 2 hete mellé léptem, de most visszább léptem egyet. Ez nem jó és nem is fenttartható állapot.

F-fel, pont ezen a témán morogtam össze tegnap. Igaz ő a saját stílusában tálálta a meglátásait, de akkor még nem voltam erre vevő. De majd este felhívom, bocsánatot kérek. Fontos nekem, de néha a nyers fogalmazásától a falra tudok mászni.. De fel se merült bennem, hogy nem akar nekem jót. Ennyi év után is érzem, hogy törődik velem.

Türelem Viktor, ez az amit még nagyon sokáig tanulnod kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr4916651030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása