Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Elengedés - 2021.09.28.

2021. szeptember 28. - Victor76

Most éjjel amikor jöttem hazafelé gondolkodtam magamban, hogy blogoljak e. Ma igazából nincs hozzá kedvem, és azt hiszem egy darabig nem fogok írni vagy csak akkor ha valami nagyon kikívánkozik belőlem. Ma elég sok mindent végig gondoltam este, az életemmel kapcsolatban, sok mindent elengedtem, hogy a gyógyulásom legyen a középpontban ismét. Most nyugalom van bennem, valahogy más mint eddig amikor azt írtam nyugodt vagyok. Talán azért mert minden tekintetben elfogadom, hogy csak a mai nap a fontos. A jövőm majd alakul. Ha teszek ma azért, hogy ez a nyugalom folymatosan bennem legyen, akkor a jövőm jobb eséllyel lesz olyan amilyennek szeretném.

86 napja nem ittam, ma sem fordult meg a fejemben pedig hosszú és nehéz nap volt. De az élet már csak ilyen, hiába józanodunk attól még vannak ilyen napok is és lesznek olyanok is mint a közös hétvégénk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2916703334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása