Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

esti mese -2021.11.06.

2021. november 06. - Victor76

Még csak ízlelgetem a szavakat. Nem azokat, amiket Zs-nek mondtam az esti kis rituálénk során. (minden este szoktam neki hangüzenetben mesét mesélni és erre alszik el). 
A mai mesébe beépítettem azt, amit a kisfia mesélt a pomogácsokról. Improvizáltam és ebből valami olyan született.. valami egyedi és különleges. 

Nem tudom még átadni írásban, sem és szóban sem mindazt amit érzek. Tudom zavaros ez az írás most, de nem tudom jobban megfogalmazni mit adott egy egyszerű kis mese a pomogácsokról mind a kettőnknek.

Amikor sikerül megírom, de ezeket a szép érzéseket most ha így hevenyészve is, de ki kellett írnom magamból.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2216748160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása