Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

lassan jönnek a randi napok - 2022.01.15.

2022. január 15. - Victor76

Pénteken elhoztam a kocsit a szervízből.. pff.. egy vagyon lesz, de úgy gondolom hosszútávon megéri.Egyrészt így azért kényelmesebb a munkábajárás, éjjel nem kell várnom a céges buszra, már ha lesz, vagy az éjszakai járatra. Másrészt pedig sokkal jobb úgy bevásárolni, hogy nem vagyok rászorítva arra, hogy mindig a Sparba menjek. Van Lidl és Aldi is, de bkv-val 20 perces távolságra. 

Nem utolsó sorban pedig, jön a tavasz és visszatérhetünk ahhoz a szép és szívmelengető szokásunkhoz, hogy a szabad ég alatt randizunk egymással. Erre egy picit később visszatérek.

Tegnap is és ma is találkoztam Zs-vel, lassan de javul. Totálisan megértem, hogy lelkileg megviseli, hogy nehezebben regenerálódik, és lassú a folyamat. tartom benne a lelket. Nem azért mert ezt kérte. Ha visszagondolok az életemre, több nagyobb betegség is volt a családunkban, anyám olyan mailyen, de apámat imádta. Végig ott volt mellette, 28 évvel ezelőtt másfél éven át járt be a kórházba minden nap. Én ezt hoztam hazulról, hogy ilyenkor a támogatás a legfontosabb. Lehet apróság, vagy csak egy ölelés, vagy a másik meghallgatása. Nem számít, csak rád számíthassanak. Mindig szembejön, hogy mennyire fontos a családi háttér az ember életében.

Voltam F-nél és igen, végre finishbe jutott az a projekt, amivel szoptunk már napok vagy hetek őta.. kicsit összefolyt az idő a végére. De a lényeg kész, fizethet az ügyfél :D Jó volt együtt dolgozni, de ma láttam, hogy kivan. Volt, hogy leült egy székre és csak csóválta a fejét.. Benne is tartottam a lelket. 

Tegnap voltam aláírni a munkaszerződésemet, viszont egy kicsit fejetlenség van a cégnél. Ez egy új logisztikai raktárbázis lesz, nem messze innen. Folyamatosan változnak a dolgok. Ezért is jó, hogy lesz autóm, mert így egyszerűbb. Viszont egy kis nyugtalanság lett ma délutánra urrá rajtam. Alkoholista vagyok és a bizonytalanságot ha lehet elkerülöm. pénteken pedig bizonytalannak éreztem azokat az embereket akikkel beszéltem. Tudom, hogy ők is mindig a legújabb infokat adják át, de akkor is ma előjött bennem, a mi van akkor hogy ha érzés.. Jó hétfőn reggelre kell menni, akkor majd többet tudok, mert lesz oktatás és eligazítás.

Ezt a nyugtalanságot fújta el Zs, amikor szóba hozta a randizást. Az agyamban rögtön megjelentek azok az emlékek, amikor jött felém csinosan felöltözve, vagy egy parkban együtt kajáltunk szendvicseket, amiket csináltam neki. Hozott rétest, üdítő, szerelem, napsütés.

Az elején, amikor idősebb társak megosztásait hallgattam, hogy mennyivel szebb az élet alkohol nélkül, olyan fura volt. Ma pedig, 195 naposan (nem tudoem, nekem annyira tetszik ez a szám :D) értem, és átérzem, hogy miről beszéltek. Hálás vagyok a sorsnak, hogy vannak ilyen emlékeim, tiszták, kedvesek, melegséget adók. Jól jönnek nehezebb pillanatokban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8216814376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása