Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Hétvége - 2022.01.23.

2022. január 23. - Victor76

Bevallom őszintén jól telt a hétvégém. Igen féltem, hogy milyen hatással lesz rám ez a szünet nevű izé.. mennyire telepedik rá a lelkemre és voltak félelmeim. Jó nem leszek álszent és nem mondom, hogy 48 órája folyamatosan boldog mosollyal az arcomo jártam keltem a világban. De..

és ez egy nagy de, mert annak ellenére, hogy Zs kurvára hiányzik, jól éreztem magam. Egyrészt sokat foglalkoztam magammal, legalább 10 helyre küldtem el az önéletrajzomat, aludtam, kitakarítottam, haladtam az F projekttel, elég jól. Szóval lekötöttem a figyelmemet. És nyugalom van, ami jó érzés. Jó volt magamra fókuszálni, végiggondolni hogy mit és hogyan szeretnék csinálni. 

Jól van pontosan még nem tudom, de ha csak ülök és nyűglődök, hogy jajj de szarul indul az év, akkor ez így is marad. Ezt pedig nem szeretném. Ez a két nap is azt bizonyította, hogy ha aktívan elfoglalom magam, akkor kevesebb időm marad a felesleges lelkizésre magammal. Egyrészt ugyanazokat a köröket vagyok hajlamos megfutni (milyen meglepő) másrészt meg attól nem lesz jobb az életem, nem lesznek céljaim és nem haladok előre, hogy megint másoktól várom a segítséget és én csak ülök a sarokban és kesergek.

Szóval összekaptam magam és szépen, lassan sietve, de elkezdtem foglalkozni magammal.

Ok, felmerült bennem már a héten, hogy 2-3 telefonnal megint visszamehetnék az üzleti életbe.. Nincs itt az ideje, nem vagyok elég stabil és ezt nem az alkoholra értem. Arra gondolok, hogy még higgadnom kell és tanulnom a türelmet. Szóval egyenlőre marad a fizikai meló vagy a HO-ban végezhető szellemi munka. Meglátjuk :)

29 hete nem ittam alkoholt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr9016822264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása