Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Hétvégén megérkezett a saját tavaszom - 2022.03.20.

2022. március 20. - Victor76

Hosszú idő óta ez volt az első olyan hétvégém, amikor elejétől a végéig jól éreztem magam magammal. Se kattogás, se hülye gondolatok, se Zs mardosó hiánya. Végre tudtam örülni annak, hogy hétvége van és nem az töltötte ki az agyamat és a lelkemet, hogy úristen, úristen itt van 2 nap és most mi lesz.

Ok, az elmúlt időszakban ez csillapodott bennem és a fenti sorok kicsit teátrálisak voltak :D De sokszor tartottam a hétvégétől, hogy most fokozódik a tétlenség és emiatt jöhet a feszültség.

De most annyira más volt. Normálisan és felszabadultan töltöttem el ezt a két napot, igen volt programom, beszélgettem AA barátokkal, főztem, kimostam az IKEA pólóimat :D Takarítottam és Zs-vel is tudtunk találkozni. F-nél kárpitoztam, beszélgettünk. Azt hiszem úgy hívják aktív pihenés. Ok, most már fáradt vagyok és várom, hogy befejezzem a blogot, menjek aludni, de akkor is. 

Olyan hmmm érzés van bennem. Holnap munka :) És várom, örülök neki. Várom a jövő hetet és nem tartok tőle mint régebben.

259 napja vagyok tiszta és most, amikor picit boldogabb vagyok, akkor se hiányzik az alkohol. Sőt tegnep se, amikor nagyon boldog voltam. A szombat délutánom.. azt hiszem csak az az egy szó van rá, hogy tavasz.

Ebben benne van minden, a napsütéstől kezdve a szerelemig minden

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8417785184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása