Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Boldog Karácsony - 2023.12.24.

2023. december 24. - Victor76

Hosszú évek óta ez az első karácsony, ami boldogan telik, minden tekintetben.

Renben van a lelkem, békés és boldog vagyok magammal és a környezetemmel. Van egy otthonos kis kuckóm, kedvesen feldíszítve, van egy remek állásom, ahol megbecsülnek és szeretnek. Vannak barátaim, emberek, akikre számíthatok, újra járok AA gyűlésekre, megszünt a magány érzete. Új barátokra találtam ott is. Van egy remek ember, aki a szponzorom és tudok hozzá fordulni, amikor kezdenék letérni erről a pályáról.

És itt van az életemben Zs. <3
Csodálatos szerda estét töltöttünk együtt. Olyan volt a közös karácsonyunk, mint amilyen mindig is lehetett volna. Meghitt, intim, nevetgélős, vidám. Jó volt mellette ébredni a 900-ik tiszta napomon. Szeretem, kibaszottul.
Érzem és átélem azt, hogy ha én rendben vagyok magammal, akkor ő is megnyílik felém. Szeretem érzés, vigyázok ma is rá.
Szeretnek és szeretve vagyok.

Ma este tartom a második születésnapomat az AA-ban. Hiába, jó szülinaphoz idő kell, nekem kb. 6 hónap :D Jó az igazat megvallva, én ódáztam el és a józan mélypontom, a közösséghez való visszatérés ébresztett rá, hogy igen is, ez egy fontos pillanat a józanodásomban. Magam miatt is, miattuk is. Most, hogy szervezem a saját csoportunkat, érzem át teljesen, mennyire jó visszaadni a közösségnek. Átadni azt a tapasztalatot, amit kaptam, segíteni másokat, akik vagy most lépnek erre az útra, vagy még az elején tartanak.

Kicsit azért izgulok. Persze tudom, hogy van rutinom abban, hogy lelkesen beszéljek a többiel előtt, de nem akarom túltolni, de ott lesznek a barátaim, rendben lesz minden.

És ma este ugye egy olyan találkozó lesz, ami 6 órás. Olyan emberek számra, akik nem akarnak egyedül lenni, vagy szükségük van a közösségre. Remélem ez is jól fog sikerülni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7818287679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása