Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Bevezető

2021. július 18. - Victor76

Szia kedves Olvasóm.

Viktor vagyok és alkoholista.

Azért írom ezt a blogot, mert rájöttem, hogy ha kiírom magamból napi szinten az érzéseimet, gondolataimat, akkor nyugodtabban tudom álomra hajtani a fejem.

Olvashatsz majd a társaim történetéről, arról, hogyan kedődött, kiket és hogyan bántottam meg, a mélypontomról.

Szó lesz két, fontos és meghatározó szereplőről is, Zs-ről, aki a párom volt  az elmúlt 4 hónapban, egy mindent elsöprő szerelemben és F-ről, aki a volt feleségem és a legjobb barátom. 

De ez nem az ő történetük, ez az én utam, de kötődnek hozzám a mai napig és támogatnak.

Ez a blog a felépülésem része, magam miatt írom.

Minden, amit itt olvasol az én saját, szubjektív véleményem. Nem alkotok véleményt más társaimról, csak a saját, személyes tapasztalásom kívánom megosztani.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8416632074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása