Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

úton hazafelé - 2021.08.17.

2021. augusztus 17. - Victor76

Ma annyi dolgom volt, hogy meghalni sem lett volna időm. Egyszerűen élveztem a pörgést, hogy folyamatosan volt valami, eladások a marketplacen, mókás félreértés a főbérlőmmel. AA beszélgetés. Úgy elrepült a mai délelőtt és kora délután, hogy csak kapkodtam a fejem. majd elmentem Zs-ért. Szerintem az egyik legvidámabb hazautunk volt. Szét szívtuk egymás vérét, nagyokat röhögtünk, élveztük a nyarat, egymás társaságát, az utat.. a szerelmet.

Szeretem ezeket a közös útjainkat, meghittek, mint egy valódi párkapcsolat, kisebb durcák, nagyobb b+-elések, mosoly.. ÉLET.

Este gyűlésre mentem, picit aggódtam az egyik AA barátom miatt, délután nem volt jó passzban, de elment a 6 órás gyűlésre. Ennek örültem, amikor megtudtam, hogy nem hagyta ki. Egy picit a magaménak is éreztem, hogy sikerült rábeszélnem, de annak még jobban örültem, hogy tudtam maga miatt jó ha elmegy.

Este 4en voltunk összesen, de gyorsan eltelt az idő, jó megosztások, ma is hazahoztam valamit. Jó volt. És az egyik legfontosabb dolog. az akit felkértem szponzornak elvállalt :) Benne megbízom, hiteles embernek tartom, és egy hullámhosszon vagyunk. Úgy érzem vele őszinte lehetek, nem fog bántani és így tudok fejlődni.

Hát mára ennyi kedves olvasóm, elfáradtam, de annyira mosolygós vagyok. 

BJ24

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr9516663348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása