Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

és a mai gyűlés.. -2021-.08.26.

2021. augusztus 26. - Victor76

nos ha azt gondoltam volna, hogy a tegnapi egy elég kemény gyűlés volt, akkor a main olyat tapasztaltam, amit eddig még sosem. most tettem le egy AA barátom telefonját, ő sem.

Történt ugyanis, hogy van egy társunk, aki kb. 30 nappal ezelőtt jött be hozzánk. Majd 2-3 alkalommal lelkesen járt, aztán csak néha és hetek őta nem láttuk. Ma jött és az elején, amikor a napszámokat be lehet mondani, jelezte, hogy szeretne szólni. Majd közölte, hogy 30 napos lenne de hát voltak nyaralni és egy alkalommal visszaesett. Ok, van ilyen, ezzel tényleg semmi gondoom nincs. Ez bárkivel előfordulhat a lényeg, hogy gyere vissza. De ami ez után következett.. Elkezdte fejtegetni, hogy csak egy alkalom volt és megkérdezte tőlünk, hogy van e szerintünk olyan, hogy inteligens ivó, mármint olyan mint ő. Mert hát csak egy alkalom volt és azóta se kívánja. Pici döbbenet volt a tárcaim arcán is de nem reflektálunk. Megköszöntük, ment továbba a dolog, az egyik társunk elmondta, hogy 90x naposként van olyan, hogy horgászni megy az ember a barátaival, és nem iszik, már negyedszerre nem. Szuper, ez tényleg jó hír. Ekkor azoban az inteligens ivó társunk nem tudta magába folytani a lelkesedését, hogy tromfolja ezt az információt és közölte, hogy lám lám olyan is van, hogy nyaral az ember és csak egyszer iszik és tényleg kihúzta magát büszkén.

Én most nem fogom leírni ide azokat az indulatos szavakat, amiket Zs-vel és az AA barátokkal megosztottam. Maradok a higgadtságomnál, hála nekik, de...

de:

- ez nem egy bugyuta társasjáték, itt emberek életéről van szó, sokan detoxban, vagy pszichiátrián ébredtek
- több öngyilkossági kísérlettel találkoztam 53 nap alatt, mint bármikor eddig az életemben
- ha valaki nem tud érdemben hozzá szólni, akkor maradjon csendben ez nem egy színpad, ahol szerepelni kell
- a világ legrosszabb dolga ha a butaság szorgalommal párosul
- nem tartom kultúrált dolognak, hogy egy ilyen közösségben valaki büszke arra ha 0 tudással okosnak hiszi magát

és sorolhatnám még, de nem teszem, elengedtem. Én a megosztásomban elmondtama  véleményem, határozottan, udvariasan, de keményen, megosztva a saját mélypontomat, hogy ebben nekem semmi büszkeség vagy vicces dolog nincsen. Ha átment átment, ha nem nem.

Apám szavaival élve: "Az okosnak egy szemvillanás is elég, a butát fejbe kell verni"  /régi perzsa közmondás/

Egyébként tök jó napom volt, mert lett eg új AA barátom, akivel jót beszélgettünk telefonon. Ő volt az akit motiváltam azzal, hogy magam mögött hagyom az üzleti életet és elmegyek árufeltöltőnek. Ő újraírta az önéletrajzát és megkért, hogy találkozzunk a kormányhivatalál, beadja oda. Nem kért mást, csak, hogy AA barátként legyek mellette támogatásnak. Annyira jól sikerült, hogy behívták és vagy 25 percet beszélgettek vele :) Egy teljesen más ember jött ki az ajtón vidáman, örülve és mosolyogva.

Megköszönte én mondtam ne nekem, ezt a csatát ő nyerte meg. Aztán kiegyeztünk abban, hogy csak katalizátorként segítettem neki ezt végigcsinálni.

Ezek fontos dolgok, nem az ami a gyűlésen történt. De emberből vagyok, tapasztalom a normalitás határait, feltérképezem mire mennyi időt fordítsak.

Zs végre hazajött, de még vidéken van. Várom a héfőt, végre találkozunk. Randi is lesz, itthon is leszünk együtt. A bújás mellett van miről beszélgetnünk. Szeretném azt írni, hogy egyszerű volt ez az egy hét, de se neki, se nekem nem volt az. Ellenben jó lesz megbeszélni ki hogyan élte meg. Nem azért, hogy basztassuk a másikat, de remekül tudunk elméleteket gyártani :D és jobb az ilyeneket személyesen kibeszélni, nem elraktározni.

Különben is annyira érzi rajtam ha valami nyomja a kicsi lelkem :D Esélytelen, hogy ne szedje ki belőlem <3

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2716671916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása