Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Beteljesülés -2021.08.30.

2021. augusztus 30. - Victor76

majdnem 2 hétig nem találkoztunk Zs-vel. Viszont a mai napot együtt töltöttük és csodálatos volt. Minden pillanata, minden szívdobbanása. Rengeteget nevettünk, beszélgettünk, megbeszéltük a 2 hetünket, itt hagyta a hajszálait, a leglehetetlenebb helyeken találtam meg most este :) Úgy érzem kezd szilárd és stabil alapokon állni a kapcsolatunk, de mind a ketten sokat dolgoztunk rajta. Beszélgettünk a jövőnkről, megértem a félelmeit és tudom, hogy a racionális énjével nem tudok érdemben vitába szállni. Annyit tehetek, amit neki is elmondtam, hogy keményen dolgozom magamon, hogy olyan férfi legyek, aki nem csak az érintésével és a szavaival vall szerelmet, hanem a tetteivel is bizonyítja, reális alternatíva az ő életében.
Egyébként ma olyat mondott, amit nőtől még nem hallottam. Szép vagy súgta a szemembe  nézve. Bevallom, bár próbáltam palástolni de elolvadtam. Tudtam, hogy nem csak a kinézetemre értette, hanem a lelkemre is, a szerelmünkre, rám mint férfira. Jó lebuktam előtte, mert vigyorogva mondta, hogy olyan fejet vágtam, mintha hájjal kenegetnének :D Gyarló vagyok, igen jól esett. De nem a hiúságomnak. 57 nappal az után, ami történt életem szerelmétől ezt kaptam. 
Nem tudom, hogy ez a program e az egyetlen lehetőség arra, hogy az ember megszabaduljon az alkoholtol, azt tudom, hogy én nem kísérletezgetem mással, mert hiszem, tudom és tapasztalom, hogy nálam működik. Az ilyen napok miatt is.

Egyes gyűléseknél úgy kezdünk, hogy most gondoljuk végig miért vagyunk itt. Szeretem azokat a gyűléstvezető társainkat, akik ilyenkor hagynak legalább egy fél percnyi csendet. Én ilyenkor ezekre a napokra szoktam gondolni. Nem Zs miatt. Magam miatt. Mert éreztem magamban ma is az erőt, hogy férfi vagyok, érett, erős, tenniakaró férfi. Persze van egy csomó szarkupac, amit el kell lapátolnom még, de who the fuck cares? Szépen lassan oldom a dolgaim, mindig egy kicsit többet vállalva magamra. Jó érzés, jó érzés megélni, hogy boldog vagyok és szerelmes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr4516675328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása