Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Az a fáradtság, amit szeretek - 2021.09.23.

2021. szeptember 25. - Victor76

ebben a pillanatban láttam, hogy annyira fáradt voltam, hogy ezt elfelejtettem kitenni :D 2021.09.25. 9.56

Hosszú de szép nap volt a mai. Beszéltem a főnökömmel, helyretettük, hogy ki mit csinál, megértettem és elfogadtam az őálláspontját is. Cserébe rugalmasan kezeli az én munkaidőmet, jobban el tudok jutni gyűlésekre hét közben is és több időm lesz Zs-vel. 

Zs.. mindig van valami szép és új ebben a kapcsolatban. Íeram már, hogy olyan mint egy facsemete. Napról napra jobban gyökeret ereszt és erősebb a törzse, színekbe borulva pompázik a lelkemben. 

Fáradt vagyok. 5kor keltem és 20.30 értem haza. De ez most a jó fáradtság, valami kellemes van bennem. Valami szép. Semmi nyugtalanság, bújkáló feszültség, csak az a vágy, hogy az érzéseimbe burkolózva álomra hajtsam a fejem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8516698926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása