Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

egy csipetnyi boldogság - 2021.10.06.

2021. október 07. - Victor76

Tegnap 12 órát melóztam, kb. 1 tonna árut mozgattam meg kézzel. Mocsok mód elfáradtam, de közben folyton vissza-visszatértek a hétvége emlékei. Megyannyi apró hétköznapi csodás pillanat. Este beájultam az ágyba és sikerült majdnem 7 órát aludnom.

Gondoltam ma csak nem lesz annyi pakolnivaló. A F@szt nem :D 2 raklap áru esett be hirtelen, aminek helyet is kellett csinálni. Ok, pipa, kell a testedzés.. Mondjuk kellene valami táplálékkiegészítő majd, tömegnövelő vagy ilyesmi.

Ma este pedig randi este volt. Csodás, meghitt és szerelmes. Egy egyszerű hétköznapi szerda este. Összebújva, végigdumálva és nagyokat röhögve. Szeretem est volt. Nem az első és nem is az utolsó. Most amikor e sorokat írom, már csütörtök van és pénteken újból randi nap lesz Zs-vel... 

Várom, feltölt, biztonságot és energiát ad. Olyan, jó helyen vagyok érzés. Szeretem érzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2916710600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása