Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Kontraszt - 2021.11.16.

2021. november 16. - Victor76

Estére ütött be a tegnapi nap és a mai napon közötti különbség. Feszült lettem, nyugtalan. Olyan dolgokon kattogott az agyam, amiken máskor átsiklok. Egy idősebb társam azt tanácsolta ilyenkor nézzek magamba és keressem meg a nyugtalanságom okát.

Próbáltam, de csak jöttek a gondolatok, elmentem sétálni egyet, kiszellőztetni a fejemet. Zs írt közben én nem válaszoltam. Higgadtan akartam neki írni és nem úgy ahogy voltam. Szegény meg aggódott. Nyűgösen értem haza és ez rányomta a kommunikációnkra is a bélyegét. De a végére csak sikerült rájönnöm, hogy mi bajom volt.

Tegnap, amikor elmentem itthonról itt volt és búcsuzkodtunk a lakás ajtajában. Nagyon jó érzés volt, a szeretett nőm, ahogy végigkísért a tekintetével a folyosón. Ma pedig az üres lakás nélküle. Hosszú napom volt, a múlt árnyai újra és újra utánam nyúlnak. Igyekszem intézni az üzleti dolgaimat, és igyekszem ezeket távol tartani a magánéletünktől. Mert a kapcsolatunk olyan, mint egy kis oázis. Jó hazaérni, megpihenni, gondtalannak lenni.

Nagyon vágyott a lelkem arra ma, hogy amikor hazérek ő várjon otthon, mosolyogva magamhoz öleltem volna, megcsókolom és csak tartom szorosan a karjaimban. Nem akarom megosztani vele a nyűgöm, nem belőle akarok erőt meríteni, csak haza akarok érkezni hozzá.

De most még ez nem adatott meg. Az én agyam pedig mozizott. Mert mozizni igenis jó, mások ábrándozásnak hívják. És ez jó mert az ember át tudja élni a szép pillanatokat.

Estére kisimultam és ő is. Tényleg szeretném ha nem lennének ilyen hangulatingadozásaim. Szeretném vele is és legfőképp magammal is úgy élni az életemet, hogy kiegyensúlyozott vagyok. Mert amikor kileng az inga, akkor a nyugalmi állapot visszanyeréséhez plusz energiát kell beletenni, ez meg fárasztó. Számomra is. De hát jelenleg ez van. Igaz úgy érzem egyre több idő telik el, bár lehet tévedek, nem tudom.. Annyira jó lenne.. de számtalan mondatot kezdhetnék azzal mi lenne jó. Igen majd jó lesz valamikor, vagy ha nem, akkor a mában is benne volt a szépség. Többek közt, hogy egyet kell aludni és holnap már szerda. Ha szerda akkor majd holnapután péntek lesz... akkor. <3

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr916757284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása