Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Hétvége huss - 2021.11.21.

2021. november 21. - Victor76

Minden hétvégének úgy futok neki, hogy de jó majd lehet pihenni és milyen hosszú lesz ez a két nap. Jó biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az egyedüli ezen a bolygón, akinek egy szempillantás alatt telik el a hétvégéje. Érdekes, mert a hétvégék nálam azért nyűgösebbek és lassaban telik az idő. Zs-vel csak limitáltan tudunk beszélni.

Szombaton délelőtt átmentem F-hez, segíteni neki a munkájában, illetve megbeszélni, hogyan keressünk pénzt. Nagyon szép délelőtt volt. Kettőnkről is beszélgettünk, ő kérdezett én pedig őszintén válaszoltam. Arra a kérdésemre, hogy az exeim közül miért tartom vele a kapcsolatot elmondtam, mert ő fontos nekem, emberileg. Mert számíthattam rá eddig mindig az életemben és most ezért vagyok itt. Mert neki is segítségre van szüksége. Azt hiszem életünk végéig össze fog minket kötni a közös múltunk. És ez így is van jól. Fontos nekem, még akkor is, ha néha rám bassza a telefont vagy én húzom fel az orrom. De hát mi már csak ilyenek vagyunk :) Jövő hétvégén is megyek neki segíteni. Illetve helyrehoztam valamit vele kapcsolatban, amit még az exem miatt tettem. nevezetesen visszatettem az egyik közösségi portálra a közös képeinket. Nem miatta tettem csak meg, magam miatt is. Ő az életem része és helye van ott azoknak a képeknek. Ha valakinek nem tetszik akkor ne nézegesse.

Utána át anyámhoz, unokaöcsém szülinapi partijára. Amin kb. 5 percet voltam. Megjöttek a kisbarátai és húzott is játszani velük. Én meg elindultam haza. Közben Zs rám írt, hogy tudunk találkozni. Hmm.. jó érzés volt, igaz kicsit nehézkesebbre sikeredett és várnom kellett rá. Ő felpaprikázva érkezett, hogy tőle független okok miatt megvárakoztatott, én viszont nyugodt voltam. Ez nagyon jó érzéssel töltött el. nem magamra kellett erőltetnem a nyugalmat, hanem belülről fakadt. Vártam a nőmre, tudtam, hogy nem rajta múlik a késés. megjött, gyönyörű volt, villámló szilaj tekintettel puffogott. magamhoz húztam és csak akkor nem mondta a magáét, amikor megcsókoltam. :)

Ma egy barátommal ittunk itthon egy kávét, utána pihentem, rosszul aludtam éjjel, szóval pihenős nap volt. Este belefutottunk együtt egy lelikizős témába, de meg tudtam nyugtatni. És az esti mesével ki is simult, éreztem a sorain. Hogy mi volt az maradjon a mi titkunk. A lényeg, hogy úgy érezheti magát velem és mellettem biztonságban, hogy nem vagyunk fizikailag együtt. Nekem ez fontos és neki is.

Ugyanis 140 nappal ezelőtt.. mindenki tudja mi volt akkor, nem roadshowzok ezzel. De számomra minden nap egy csoda azóta is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8916761326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása