Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Hétköznapi csodák - 2021.12.13.

2021. december 13. - Victor76

ma is részem volt egyben, igazából minden nap részem van benne. Nem csak amióta az utamon vagyok. Lassan 10 gyönyörű hónapja, szinte mindennap csoda. Nem fogok itt ömlengeni arról, hogy Zs-vel mennyire csodás a kapcsolatunk. Mert az. Azt viszont muszáj kiírnom magamból, ogy újra megszerettette velem a karácsonyt.

Ő megmutatta, hogy miért is különleges ez az ünnep. Hogyan lehet rá készülni, mi az advent valódi jelentése. Nem csak segített ezeket megértetni, hanem bevont ebbe a bűvös játékba és én élvezem. Szeretem az apró kis meglepetéseket, azokat a hétköznapi csodákat, melyekkel meglepjük egymást. Amit pedig ma tőle kaptam.. Meghatódtam, megkönnyeztem, ujjongtam, mint egy gyerek. Pedig csak egy apróság volt, de még is képviselte mindazt, ami a kapcsolatunk. A szeretetet, a szerelmet, a kölcsönös odafigyelést, mindent, amit szinte ki se tudok szavakkal fejezni.

Annyira szívesen írnám, hogy MÁS ember lettem, de ez nem lenne igaz. Egyszerűen csak segített felébreszteni azt a szunnyadó énemet, amit eddig gondosan hét lakat alatt őriztem, hogy még véletlenül se bántson senki. Gondosan elzártam magam és az érzéseim egy jó részét a világ elől. Azt hittem jobb ez így nekem.

Ma, 162 nappal és 9245 lépéssel a  hátam mögött tudom, mekkorát is tévedtem.

Csodálatos napom, napunk volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr1816782900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása