Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Szép nap egy erőteljes zökkenővel - 2021.12.21.

2021. december 21. - Victor76

Alapvetően szuper napom volt. Még a délutáni meglepetés ellenére is, amit egy otp automata okozott.

Na lássuk sorban...

Délelőtt F-fel elmentem bevásárolni, ahhoz a nagy projekthez, amit megnyert. Nagyon jó hangulatban intéztük a dolgokat, rám nem jellemző módon nem idegesített az, hogy kb. 1-1.5 órát válogattunk, nem kaptunk meg egy helyen mindent, tovább kellett menni és csak 13 órára értem haza. Jó volt a hangulat sokat nevettünk, szívtuk egymás vérét, meséltünk a párkapcsolati dolgainkról. Tudom, hogy kettőnk kapcsolata más emberek számára, tisztelet a kivételnek, de furcsa lehet. Ez legyen az ő gondjuk, nekem ő egy fontos ember az életemben és örömmel töltött el a mai nap is. Nincsenek, pontosabban nem voltak igazi emberi kapcsolataim régebben, egy kezemen meg tudom számolni hány emberre számíthatok most igazán. És ez jó érzés.

Utána hazafelé Zs-nek meséltem a napom, csevegtünk, tervezgettük a holnapi napot. Az első olyan karácsonyomat, amit várok. Fontossá tette nekem, de majd a blog végére bemásolok egy részletet abból a levélből, amit ma írtam neki, mert abban jól összeszedtem, miért.

Utána gondoltam, hogy elmegyek, veszek fenyőfát, kacsát, amit bepácolok, csomagolópapírt és mindent, amit kitaláltam. Nos ekkor lepett meg a kedves bankautomata azzal, hogy se szó se beszéd, technikai hibára hivatkozva elnyelte a kártyámat. Én meg álltam a halál faszán, pislogva egy forint nélkül, hogy most mi a f@sz van? Telefonáltam.. Hát az otp-s helpdeskesnek innen is nagyon kellemes ünnepeket kívánok. Már bocsánat de azt a flegma pi--t, akit odaültettek.. pff. le is tettem a telefont. A saját bankomnál legalább kedves és megértő volt a helpdeskes. Viszont kis hazánkban egy bank limitáltan van csak nyitva. Persze, hogy zárás után sikerült ezt beszopnom.. Szóval holnap délelőttre sűrűsödött be minden. Remek, lángolt az agyam hazafelé. Aztán azon gondolkoztam, hogy mi is a fontosabb... 

Az, hogy minden tökéletes legyen, vagy maga az, hogy a szerelmemmel együtt tölthetem. Közben persze ő is próbált nyugtatni.  És ekkor elengedtem.. Ha be tudok vásárolni főzök, ha nem akkor rendelünk. Amit mindenképpen szeretnék az 2 fizikai dolog. A fenyőfa és egy társasjáték, amit ki szeretnénk próbálni. A többi.. nos a többi csak körítés. Este írtam is neki, hogy nem azt szeretném, hogy tökéletes napunk legyen, hanem azt, hogy meghitt, intim és emberi. 

Este még elmentem egy online gyűlésre is és valami megragadta a figyelmem. Gyűlésre kell járni.

Ez most magamra értendően a saját véleményem lesz:
Nem, gyűlésre nem kell járni hanem ajánlott. Nem attól fogom elfelejteni, hogy alkoholista vagyok, hogy kell. Nem, én attól nem fogom elfelejteni, hogy oda vissza nem megyek soha. Az én dntésem, hogy szétbaszom e megint az életem és egy ital árán elvesztek mindent amiért az elmúlt 170 napban dolgoztam vagy sem. Nem azért teszem mert kell. Azért csinálom mert szeretem az életem. Szeretem, hogy életben vagyok, hogy vannak emberek, akik bíznak bennem, számítanak rám rengeteg szépség van a világban amit vagy egyedül vagy velük szeretnék megélni és felfedezni. magam miatt csinálom és nem azért mert kell. Nem megyek szembe az AA alapelveivel, de hiszek abban, hogy mindenki a saját maga módján józanodik és halad az útján, ha akar. Pontosan tudom ebben a pillanatban is, hogy mi lenne a következménye annak, ha innék. És van választási lehetőségem, szabad akaratom, hogy megteszem vagy nem. És én ma is nemet mondok. 

Na jó ez így teátrális lett egy picit :) Nem tehetek róla a véremben van :) Azért nem iszom, mert nem is hiányzik. Pont.

és végül annak a levélnek egy részlete (nem bemásolom az egészet inkább), amit ma Zs-nek írtam:

Szia Kicsim,

tudod én egy olyan ember voltam, aki kiégett, úgy éreztem, hogy a fásultsága olyan szintre emelkedett, hogy már nem tudok minek örülni az életemben. Ez már évek óta húzódott bennem és meghatározta a mindennapjaim és az emberi kapcsolataim.Az alkoholtól mindig azt vártam titkon, hogy kiragad ebből és valódi érzéseket élhetek meg..
 Az üzleti sikerek csak elérendő célok voltak, mivel tudtam, hogy jó vagyok a szakmámban. Nem volt kihívás egy sok milliós ügyfelet behúzni és kezelni. A párkapcsolataimban pedig egy bizonyos fokú fásultság vett rajtam erőt.. Nem volt lelkesedés, nem akartam beletenni, jól van az úgy gondoltam. Persze tudtam örülni dolgoknak, pillanatoknak, de csak akkor ha szembejöttek én nem tettem értük. Apa halála pedig csak rontott ezen a kiégettség érzésen.
És akkor jött ez a szerelem, beléptél az életembe és egy kicsit megrepedt ez a közönbösség, majd végleg elmúlt. Akaratlanul is megtanítottál élni. Ennek minden jó és rossz pillanatával együtt, de visszaadtad azt az érzést, hogy szívből érzek. 
Ezért köszönöm meg neked mindig Szerelmem. Mert számomra régebben elképzelhetetlen lett volna, hogy így álljak egy kapcsoalthoz, így szeressek valakit és engedjem, hogy így és ennyire szeress.
Emberré teszel, emberivé, szerelmes férfivá, lüke tigrissé.
Köszönöm❤
Csókol,
Szerelmes Tigrised

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7116790054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása