Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Cinema Paradiso - 2021.12.24.

2021. december 24. - Victor76

Szia Apa,

ma megnéztem a Cinema Paradisot. Emlékszel mennyit beszélgettünk, hogy ez a film benne van a 100 legjobb filmben a világon? Emlékszel, mennyit vitatkoztunk az ízlésről, hogy kinek mit jelent az a kifejezés, hogy a legjobb? Férfiasan bevallom, hogy ismételten nagy hatással volt rám a film. Hiszen benne van minden az életről, apa - fiú kapcsolat, szellemi örökség, szerelem, kamaszkor.

Köszönöm, hogy az apám voltál és szerettél feltétel nélkül, hogy olyan emberré neveltél, aki vagyok. Azt hiszem ma már nem nézek meg több filmet.. érdekes kettősség van bennem, mert a film jórészét végig bőgtem.. hiányzol, de nem fájdalommal töltött el, csak a hiány érzetével. Rengeteg szép emlék jött vissza. És azt hiszem ez a film volt az, ami megszerettette velem a filmeket. Olyan gondolatok és érzések vannak most is bennem, amiket neked köszönhetek.
Csodás apa voltál, köszönöm.

és a filmben vagy egy mondat, amit te is mondhattál volna, hiszen tudom, hogy ez volt benned:

"Mindig, amikor felhívlak telefonon, minden alkalommal más nő veszi fel a kagylót. De eddig még egyetlen olyan hangot sem hallottam, ami igazán szeretne téged.. Felismertem volna.. Pedig örülnék neki.. ha látnám, hogy megállapodtál, hogy szeretsz valakit"

Amikor utóljára beszéltünk, akkor meséltem a magánéletemről, ami úgy tűnt akkor rendeben volt. Láttam, hogy megnyugodtál. Sajnálom, hogy most nem vagy velem, de remélem eljut hozzád, hogy most tényleg boldog vagyok.

Csókollak apa.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2416792240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása