Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

az utolsó előtti nap - 2021.12.30.

2021. december 30. - Victor76

Hosszú és szép napom volt ma ismét. Jó volt benne egy döccenő de megesik az ilyen.

Reggel Zs apró kis szerelmes szösszenetére ébredtem, hmm, olyan jó volt olvasni és így vele ébredezni�

utána F-nél kezdtem, segítettem egy munkában. Reggel ő volt morcos, nekem volt jó kedvem, majd sikerült a hülyéskedéssel felhozni őt is a jó kedvem szintjére. Majd.. Majd a munka vége előtt közölte, hogy nem jó az amit csináltam bontsam vissza és kedjem el újra. Én ezen meg felhúztam magam. nem részletezem, mert neki is és nekem is igazam volt valamilyen szinten. Azonban utána kaptam egy mondatot tőle, ami nagyon szarul esett. Régebben is ezt utáltam benned. És most itt álljunk meg egy pillanatra. Igen tudom, hogy felépülő alkoholista vagyok, igen, tudom, hogy nem voltam minta férj anno és igen tudom, hogy nem szándékosan mondta hanem dühből. De ez megütött, nem tehetek róla, nagyon rosszul esett. Tudom, hogy ameddig mentünk be az erdőbe addig kell kijönnünk és fél év után nem várhatom, hogy mindig mindenkinél csuda szép és csudi jó legyen minden. Azonban jogom van kilépni egy olyan beszélgetésből, ami nekem nem jó és eljöttem tőle. Írtam neki este anyámtól, de nem válaszolt. Tudom, hogy megkapta, kb. 3-5 napra saccolom, ameddig lenyugszik.

Átmentem anyámhoz, megebédeltem, ledőltem és aludtam egy jót és irány az állásinterjúm második köre. És ez.. hát ez kurva jól sikerült. Felvettek. 3 órát voltam ott, körbevezetés, operatív rész megmutatása, egy kolléga mellé be is osztottak 1 órára, hogy lássam és egy olyan ember is elmondja a véleményét őszintén, aki már 3 éve a cégnél van. Nagyon korrekt és jófej srácot kaptam. Őszintén elmondta, hogy miért szeret itt dolgozni stb. 3 év alatt 50%-kal többet keres már, mint ami az é belépő (nem kevés) fizetésem. Hiába multi cég, ráadásul figyelnek a dolgozóikra, nem akarják kizsigerelni őket. Ha jól érzem magam és jól teljesítek, akkor megbecsülnek. Ez számomra korrekt és jó dolog. 2 hétre előre tudni fogom a beosztásomat, azaz tudom tervezni az életem. Tudom mikor tudok Zs-vel találkozni, mikor tudok gyűlésre menni. Nem lesz olyan mint a mostani helyen, ahol délután 4kor nem tudtam Zs-nek megmondani, hogy az esti 9 órás randinkra odaérek e.. Számomra ez az egyik legfontosabb a munkahelyen. Tervezhető és kiszámítható. Ráadásul ha sok munka van, akkor kitöltöm a munkaidő keretemet. Azaz ha átlépem, akkor a következő hónapban pihenőnapot kapok. Fura nem, figyelnek arra, hogy hosszútávon érezzem magam jól.

Ha én jól vagyok, akkor minden jól van körülöttem. És én ma nagyon jól érzem magam. Bevallom hulla fáradtan értem haza este fél 10-re. De boldogan.Az, hogy Zs-vel is megbeszéltük a dolgainkat a héten, hogy lekerült mind a kettőnkről egy teher, felszabadultabbá tette őt is és engem is. Jó érzés. Magam miatt. Nyugodt vagyok és eszembe se jut kattogni apró kis hülyeségeken. Persze, hogy most is vannak félreérthető dolgok, de vagy legyintek vagy megkérdezem. De nem kezdem el túlagyalni magamban.

Szóval úgy futok neki az év utolsó napjának, hogy...

hogy ha minden jól megy akkor fél éves, azaz 6 kibaszott hónapos leszek hétfőn, járva egy olyan utat ahol sosem leszek tökéletes, csak egy picit emberibb, normálisabb, józanabb és boldogabb

Még egy gondolat...

Azért sosem leszek hálás az életnek, hogy alkoholista vagyok. Azért viszont igen, hogy kaptam egy második esélyt és hogy az agyamban valahol felsejlett a gondolat, kérj segítséget. Hagytam, hogy segítsenek, Zs, F, a társak, a családom. 

Ezért viszont hálás vagyok nap mint nap. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr3116799560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása