Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Újév - 2022.01.01.

2022. január 02. - Victor76

A mai napom tele volt apró kis csodákkal...

Újévi meglepik oda vissza, rapid randi Zs-vel, napsütés, nyugalom, szép idő, egy jó hír, gyűlés, barátok.

Szeretem nap volt, de nem ezért. Azért volt az, mert továbbra is megvan bennem a nyugodtság. Ma gyűlésen találkoztam azzal a társammal, aki segített 1 hete azzal, hogy meghallgatott és elmondta a saját tapasztalatát. Megöleltem, megköszöntem neki ma. Rám nézett és csak annyit mondott: Ki vagy simulva és mosolygott, majd megölelt. Jól esett. Jó érzés, hogy új barátokra leltem. 

Szép nap volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2716801278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása