Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Tehetetlenség -2022.01.10.

2022. január 10. - Victor76

Pénteken kezdődött. Zs nem érzte jól mgagát, gomorfájdalmak, émelygés. Aggódtam, de minda ketten reméltük, hogy majd hétvégén kipiheni magát és mára már jobban lesz. Sajnos nem így történt. Tegnap este megbeszéltük, hogy ma reggel összefutunk és elkisérem munkába meg elé is megyek. Még poénkodott is vele, hogy várjuk ki a végét, mert ki tudja.. 

Ember tervez.. Hajnali fél 5-kor írt, hogy nagyon szarul van és reggel itthon marad. Fent voltam, mert nyugtalanul telt az éjszakám, egyrészt engem is elkapott valami nátha, másrészt meg nyugtalan voltam, hogy van. Reggel beszéltünk telefonon, el volt kenődve, próbáltam kómásan vígasztalni, megölelni az éteren át. Délelőtt leveleztünk még, elment a háziorvoshoz, kapott gyógyszert, megnyugodtunk. Majd délután arra ébredtem, hogy küldött egyképet, hogy az ügyeleten van és infúziót kap. 

Bevallom azt sem tudtam hol vagyok, olyan volt mintha egy rossz álomba ébredtem volna fel. Annyira megijedtem, hogy hosszú percek kellettek, hogy felfogjam ez a valóság. Igazság szerint a tehetetlenség a legrosszabb és az, hogy csak szórványosan tudom mi van vele. Rengeteg rossz gondolat, szar érzés ugrál a vállamon, hiába tudja az eszem, hogy ha valakit hazaküldenek az ügyeletről akkor nincs akkora baj, hiszen nem a kórházba küldték. Akkor is a lelkemben lévő kis démonok folyamatosan arról pofáztak, hogy mi van akkor ha nagy a baj és én még csak nem is tudok róla. 
Nem szenvedek, dühös vagyok, és tehetetlen. Tenni akarok valamit a szretett nőmért. Óvni és védeni, vigyázni rá. Eddig nem jeleskedtem ezekben a párkapcsolati dolgokban.. Most viszont szeretnék ha nem is jeleskedni, csak egy normál szintet hozni.

Felhívtam az egyik barátomat, meghallgatott, megnyugtatott. Beszéltem F-fel is szintén próbált nyugtatni. Most estére símultam ki valamennyire, hogy Zs írta egy hangyafasznyit jobban van.

Nagyon jó, hogy az élettől folyamatosan kapom azt, hogy gyakoroljam az elfogadást és a türelmet, de szeretnék most egy kis nyugalmat. Egy picit vissza a régi életünkből. Nevetést, intimitást, csacsogást, nyugodt éjjeleket. 

190 nap..

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr4016809446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása