Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

munka / mérlegelés - 2022.02.01.

2022. február 01. - Victor76

Nem azért írok mostanában ritkábban, mert nem történik velem semmi. Egyszerűen csak úgy vagyok vele, hogy amikor szükségét érzem feljövök és kiírom magamból. 

nem múlt el a kezdeti lelkesedés :) Egyszerűen csak vannak dolgok, amiket direktbe beszélek meg azokkal akiket érint és nem itt ventillálok. Egyébként rendben van velem minden. 213 napja nem ittam alkoholt. Lassan célba érek munka fronton is.

Hosszas mérlegelés után egy gyorséttermet választottam, ha minden jól megy akkor odamegyek. Bevallom sok szempontot mérlegeltem és végül arra jutottam, hogy szépen lassan építem újra az életem. Persze nagyon tetszik az a projekt, amit F-fel csináltunk meg és itt tovább is fogom magam képezni. Majd egy fél év - év után. Addigra visszaszokom a munka világába, beáll a három műszakos rend és meglátom hogyan bírom. 

Zs-vel a lehetőségeinkhez képest rendben van a kapcsolatunk. Szeretjük egymást, bár az ügyfele elég sok terhet tesz rá, de egyenlőre bírjuk még. Vannak szebb és morcosabb napok, de amióta szünetet tartottunk hétvégén pontosan tudom nekem mit kell tennem ahhoz, hogy a kapcsolatunk jól működjön és magammal is tudjak foglalkozni. Nem fogom ezt részletesen kifejteni. Ő a párom és segítem amiben tudom, úgy, hogy mellette megmarad az egyensúly. Hiszen egyenrangúak vagyunk ebben a kapcsolatban. Igaz amikor az egyikünk földre kerül, akkor a másik felsegíti, de hát ez is a párkapcsolat lényege valahol. Támogatni a másikat, amikor arra van szükség.

Visszatérve egy picit a munkára. Nem a dolgok könnyebbik végét akarom megfogni. Egyszerűen csak olyan állást szeretnék, ahol a munka mellett magamra is jut idő. Pont ma mondtam Zs-nek hazafelé, hogy 2-3 telefonnal el tudnék helyezkedni az üzleti életben, de azért nem akarok mert akkor kimerült lennék, ideges és feszült. Ez borítana mindent. Igen lemondok így a zsíros, jól fizető salses munkákról. De nem akarom csinálni, egyszerűen a hátamon feláll a szőr annak a gondolatára, hogy nekem megint hozni kelljen a számokat. Pedig jó voltam benne :D És igen néha hiányzik.. de ugye az idő megszépíti az emlékeket. És az üzlettel nem csak a sikerek jönnek. Szóval marad a terv.. gyorsétterem, józanodás, és előbb utóbba az a kreatív szakma ami tetszik és látom benne a célt, hogy mi szeretnék lenni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8017061114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása