Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Ikea - első nap - 2022.03.16.

2022. március 16. - Victor76

Nagyon szuper volt minden :D leszámítva, hogy majdnem elcsesztem a reggelemet.

Történt ugyanis, hogy nagy izgatottságomban rossz buszra szálltam fel. Ugyanaz az útvonal, de ez gyorsjárat volt. És hát ugyan kivolt írva, hogy megáll az xy vasútállomásnál, de nekem az xy felső vasútállomás megálló kellett volna. Konkrétan azzal kezdtem, hogy amikor ráeszéltem a buszról leszállva, hogy 1,5 km-rel messzebb vagyok, hogy futottam. 20 perc alatt sikerült 2,5 fél km-t  Megtennem kabátban, bemelegítés nélkül.

Tökig leizzadva estem be 8.10-re szerencsére nem volt gond és nem maradtam le semmiről.

A nap szuperül telt, ugyanannyira kedves és profi volt a szervezés, mint az állás interjúkon. Végig jó ütemben, de kurva sok tudásanyagot öntöttek ránk. Oktatások, munkaruha, igazolvány, öltöző, stb. Hozzáteszem, hogy nagyon jó a kantin :D Egy főétel 530 Ft a dolgozóknak, kv és üdítő ingyen van. Kajára nem lesz gondom.

Holnap folyt köv.

Viszont úgy gondolom ide is leírom.

Ma elengedtem sok mindent a az elmúlt 3 hónapból. Megpróbálok új életet kezdeni és azzal foglalkozni, hogy jól érezzem magam. Igen az elmúlt időszek nagyon megterhelt mentálisan. 20 év vs a mostani helyzetem.. Nem tudtam jól kezelni mindig magamat és bevallom néha homokba dugtam a fejem.

Nem azt írom, hogy na már most ennek mától vége van, csak annyit, hogy megpróbálom élvezni a saját életem, azt hogy talán itt a tavasz is lassan, hogy van egy jó állásom és jól érezhetem magama, magammal.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2717782084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása