Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Fáradtság de egy kicsit másképp - 2022.03.31.

2022. március 31. - Victor76

Ma 21.30-kor végeztem az Ikeába, zárás. Az volt a szerencsém, hogy az egyik kolléga errefelé jött és így 22-re itthon voltam.

Bevallom mocsok mód elfáradtam, de mennyivel más ez a fajta fáradtság, mint anno decemberben volt. Egy pillanatig nem éreztem, hogy nyűg lenne az, hogy dolgoznom kell. Persze, hogy vártam, mikor lesz már vége. De közben jó volt a hangulat, nem volt bennem feszültség. Tanultam, figyeltm, segítettem a vásárlóknak, eladtam 4 étkezőszéket, tettem a dolgomat. Jó érzések vannak most is bennem, pedig holnap 6-jor kelek. és újra indul a mókuskerék.

Valahogy még sem tehernek élem meg. Nem félek attó, hogy be leszek dobva lassan a mélyvízbe, mert ketten is elmentek ma az osztályról. Egyszerűen elfogadom, hogy így alakult az életem és ez jó nekem.

ma vagyok 270 napos, hmm.. pár nap és 9 hónap lesz a hátam mögött. Azt gondolom, hogy ez szép teljesítmény.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr6717794641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása