Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

egy csipetnyi boldogság - 2022.04.06.

2022. április 06. - Victor76

Nagyon klassz napom volt. Igaz csak 5 órát aludtam, de még is... Felébredtem elalvás után 1 órával, apával álmodtam. Nem tudom miért, de szerencsére gyorsan vissza tudtam aludni. 

Reggel 8-tól már műszakom volt, tegnam este 9-ig voltam bent. Csak egy hangyafasznyi időm maradt este magamra, de nem baj. Majd jövő hétvégén kipihenem magam, egyben 4 napom lesz az ünnepek miatt.

Viszont a fáradtságom ellenére ma annyira jól pörögtek bent a dolgok. Élveztem, elememben voltam, előjött a salses vénám. Eladtam, vevőkkel csevegtem, pörögtem. Zs közben egy kis wellnessre ment egy barátnőjével. Egy szemernyi irígység sem volt bennem, vagy olyan gondolat, hogy miért nem velem. Miért is lett volna? Örülök, hogy kisimult egy kicsit, hogy tudott a vasárnap este után lazítani, és most este amikor telefonon beszéltünk már egy szemernyi sem volt a hétfői letargiából a hangjában. Hálistennek. Örültem, hogy boldog és mosolygós. Számomra ez olyan szexi.

Egyszer azt mondtam neki, hogy ha 3 kívánságom lenne, akkor az lenne a második, hogy akérmerre is van, legyen boldog és érezze jól magát. Ezt akkor is így gondoltam és ma is így gondolom. Nos most felmerül az olvasóban a kérdés, hogy mi lehet az első kívánságom? Ne legyek alkoholista? Ihassak megint? Nem. Az első kívánságom az lenne, hogy kemény és érdemi munkával rendezni tudjam az életemet. Ez pedig nem is olyan lehetetlen. Persze vannak pillanatok, amikor egy kicsit nehezebb, rossz hírek, a múlt árnyai, felelősségvállalás. De eddig mindig megoldottam és talpra álltam, őszintén hiszek magamban, hogy most is meg fogom csinálni. Na jó jöhet a lottó örtös is :D nem leszek álszent, ki ne örülne neki?? De fenttartom, hogy akkor is bejárnék dolgozni, mert jól érzem magam abban a közegben, a kollégákkal. Lassan, de biztosan haverkodunk össze. Nyitott vagyok, kedves és udvarias, kezdeményező és nem lógatom a lábam. Sosem mondtam bent 3 hét alatt, hogy én jobban tudom, hogy én ezt eddig nem így csináltam, stb. Szépen figyelek, tanulok és élveztem ma is, hogy abból a pici, de hasznos információ bázisból építkezem és magabiztosan tudtam segíteni a vásárlóknak. Ami meg nem ment ott segítséget kértem.

Azt hiszem ez lenne a normális az ember életében, hogy így próbál élni. Nah mindegy, én most tanulom, de bevallom már most is várom, hogy holnap bent legyek a cégnél :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr4517799239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása