Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Siófok projekt 2.0 - 2022.07.21.

2022. július 21. - Victor76

Azt hiszem az életemben nem voltam ennyire boldog munka miatt mint ma. Pedig egy kékes színű festékes vödör társaságában tusoltam le most :D Igazi nomád körülmények vannak, építkezés, de ágyban alszom.

Feltöltött a mai nap Zs level, Zs kisfiának a születésnapja, F bátorító szavai és a maga módján a köcsög főnökeim viselkedése is.

Mind - mind abba az irányba mutatnak, hogy jó helyen vagyok, jó, amit csinálok. Hogy a boldogságom megalapozott, nem egy illékony kis vattacukor a nyári hőségben. Elhiszem, átérze és meg is élem, hogy fontos jó dolog, amit csinálok.. Alkotok, építek. Valami hasznos dolgot teszek.

Szeretem érzések vannak bennem. Pedig magam alatt voltam az elmúlt napokban. Kevés alvás, stressz, hőség, fizikai munka, Zs hiánya.. Mind mind neheztő tényezők, de még is.. Ha arra figyelek, hogy mim van, hogyan osszam be a lehetőségeimet, az erőforrásaimat akkor irányba állok. Nem tagadom ezekhez a fenti nagyon szívmelengető visszajelzések és élmények is nagymértékben hozzájárultak. Zs csodás levéllel lepett meg, F nagyon elismerően és bíztatóan menedzseli az üzleti dolgainkat.

Zs kisfiának pedig ma volt a születésnapja, aminek áttételesen de a részese lehettem.

Szeretem magam ma is, szeretem azt, hogy alkotok. Leszarom, hogy elbasztam az életem, hogy már nem nagy autóval rohangálok, nem dagad a pénztárcám. Jó helyen vagyok.

A ma esti vacsorát a szlovák srácokkal össze se lehet hasonlítani azokkal a trendi, fancy, műmosollyal és udvariaskodásokkal tarkított üzleti vacsorákkal, amiken részt vettem. Őszinte emberek, jófejek, kézzel lábbal angol/német/szlovák/magyar vegyes nyelven, röhögve beszélgettünk, cigiztünk. vacsiztunk egyszerű ételeket. De szívetmelengetően jól esett. Jobban mint a puccos éttermek finedinningja.

Imdom a Pillangó című könyvet. A mai napig csak érintőlegesen jött át, amikor az ilyen közös haveri röhögős dumálásokról esett benne szó. Hogy együtt cigizve beszélgettek. Ma este is átéltem. És mennyire más, mint a régi világom. Őszinte emberek vesznek körül. Lassan de biztosan elfogadom ezeket az érzéseket, ezeket az embereket. Nincs mögöttes szándék, nem kell azon agyalnom, hogy jó de mi van a háttérben. És ez igaz a magánéletemre is.

Ezek a visszajelzések segítenek abban, hogy elfogadjam szerethető ember vagyok. Értékes. Messze nem hibátlan, de szerethető. Nem feledkezem meg arról, hogy régebben mennyi embert bántottam meg, milyen rendezetlen dolgaim vannak. Viszont a mostani helyzetem segít majd abban, hogy ezeket rendezzem a jövőben.

Zs ma nagyon szépet írt arról, hogy most fektetem le és építem fel a jövőm alapjait. Igen, így érzem most ezt.

Építkezem, jó kedvvel és boldogan.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr4217888351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása