Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

egy mosolygós nap margójára - 2022.09.03.

2022. szeptember 03. - Victor76

Ma igazán jó napom volt. Pörgött a kezem alatt a munka, igaz úgy terveztem, hogy ma vegyesen fogok pihenni és dolgozni.

délelőtt még nem éreztem magamban annyira a csít, de nem siettettem semmit sem, jó F morgott, hogy mi mikor lesz készen. Mondtam neki, hogy mindent a maga idejében, vasárnap estére el fog készülnie, aminek kell. 

Majd ő elment bulizni én meg.. Hát bevallom nagyon élveztem, hogy egyedül vagyok. Viszonylag jó idő volt ma, kifeküdtem a fűre is és néztem a kék eget. Játszottam a kutyával, ha már nem akart elmenni sétálni :D Befejeztem, amit be kellett, nekiálltam takarítottam, lakást néztem, rendet raktam a szobámban, kiteregettem, pihentem. Nagyon szépen és jólt telt a mai napom.

Igen, Zs-vel tegnap beszéltem, megtörtük a kommunikációs csendet. De ez így van jól, ennyi elég volt belőle, hiszen a cél nem az volt, hogy egymástól szabaduljunk. És igen, ez is hozzátett a mai jókedvemhez, de nem az alapja volt. 

Fáradt s vagyok meg nem is. Még biztos fent leszek egy darabig. Így az ikea és az egyéb dolgok lezárása után lassan kezd visszatérni belém az élet. 

Hehe, holnap leszek 14 hónapos, most jutott eszembe, de csak onnan, hogy kevesebb, mint egy hónap van a születésnapomig. Hogy rohan az idő.. Apa is lassan 2 éve ment el. Ma többször eszembe jutott, mert meló közben olyan számokat hallgattam, amiket szeretett. Hiányzik, hiányzol.. De ilyenkor az jut eszembe amit írtál egy leveledben. bennünk élsz tovább. Gyönyörű örökség ez a gondolat apa. Szeretlek.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5217923341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása