Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Pihenős nap - 2022.10.08.

2022. október 08. - Victor76

Viszonylag korán keltem, olyan 7 óra magasságában. Jól aludtam, 8 órát, ami nálam ritka. Pihenten  ébredtem, bár a szomszéd öregúr rádióját szívesen mellőztem volna a reggeli kómámból :)

Jót tett ez a két nap magammal és jó volt tegnap Zs-vel picit levelezni, kisimította a lelkem ráncait. Beszéltünk arról, hogy fura kettősség van ebben a (nem tudunk egymásról normálisan) dologban, (fél létben, ahogy Zs írta). Olvassuk egymást, de a szavak mögötti tartalmat nem tudjuk magyarázni, átadni rendesen. Ilyenkor az ember agya saját képzetekkel tölti ki az információs űrt. Ez pedig se nekem se neki nem jó.

Szóval megbeszéltük, hogy jövő pénteken találkozunk és beszélgetünk, randizunk. Hiszen mindketten azt akarjuk és vágyunk arra, hogy a kapcsolatunk működjön. Ezt nem tudjuk egyedül megoldani, csak kéz a kézben. 

Várom a pénteket, de ma nem moziztam erről. Illetve elindultak a képek a fejemben a délutáni alvásnál, leállítottam őket. Szeretném azt a délutánt spontán megélni vele és nem úgy nekifutni, hogy egy komplett romantikus film pergett le előtte a fejemben :)

De ettől függetlenül várom és és vágyom rá. Nincs rossz kedvem, sőt, nagyon is jó napom van :)

Elmentem ma gyűlésre. Jól vagyok és jó vissaadni a közösségnek. Nem csak akkor kell gyűlésre menni, amikor szarul vagyok és kivenni amit lehet. Vissza is kell tölteni, reményt adni a fiatalabbaknak, megosztani az örömöm. 

Főztem, pihentem, jól telik a nap. Persze végigzongoráztam magamban, hogy 1 héttel ezelőtt.. de itt meg is állítanám a soraimat. Teljesen mindegy, hogy mi történt múlt szombaton, ezen már nem lehet változtatni. Az a lényeg, hogy a következő együtt töltött alkalmat úgy éljük meg, ahogy az megillet minket.

Elfogadás.

és akkor ezt most csak neked: Kibaszottul

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr6917949618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása