Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Zúzda - 2022.10.11.

2022. október 11. - Victor76

hát a mai nap... na ez tényleg zúzda volt, de élveztem :) na jó a végére..

Reggel nyűgösen ébredtem, Zs-vel álmodtam, de nem tudom felidézni, hogy mit. Érdekes, hogy ameddig normál mederben folyt a kapcsolatunk ritkán álmodtam vele. Mostanában pedig elég gyakran.

Szóval reggeli nyűgösség pipa, kocsival voltam, mert F megkért, hogy hozzak el egy megrendeléséhez alapanyagot és elmentem érte. Óriási dugó volt, rám telefonált, hogy mikor érek hozzá, mert valamit még el akar intézni. Megfeszültem. Nagyon. Nem tudom az okát, és azóta sem fejtettem meg. 

Bent a cégnél pedig nagyobb sebességre váltott a zúzda, a főnököm szabadságon, a kollégám beteg, egyedül kellett helytállnom. A kedd és a csütörtök mindig húzós, mert árubeérkezés van és 4. hete vagyok a cégnél, a termék ismeretem még csak a szárnyait bontogatja. Előbb is mentem be 1,5 órával. Milyen jól tettem. Konkrétan 11.30-tól, 17.30ig pörögtem, intéztem mindent, vásárlókat, telefonokat, csomagkiküldéseket, alapanyag összeállításokat. 3 db 45 kg-s cuccot vittem fel a galériára, szedtem darabokra és hoztam le.

Kurvára elfáradtam, de bevallom ez most nagyon rám fért. Olyan volt, mint egy 6 órás intenzív edzés. 

Az jutott eszembe, hogy pont ezért szerettem anno futni is és bunyózni is, mert eljön az a pillanat, amikor megszűnik a külvilág, eltűnnek a gondolatok, csak a következő lépésre koncentrál az ember, vagy arra, hogy kapjon oxigént az agya. Jó nem volt ennyire durva a mai napom, de jól esett :D

Holnap pedig.. randi ❤

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr117952172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása