Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

béke - 2022.10.31.

2022. október 31. - Victor76

nagyon szép érzések voltak ma bennem. Ez egy folyamat része volt, ami ott kezdődött, hogy egy régi barátom beajánlott egy barátjához, helyszíni javításra. Pici munka volt, tisztességesen elvégeztem, jól fizettek.  A héten felhívott a hölgy, hogy egy barátnőjénél is lenne munka, én vagyok az utolsó bizodalma, mikor tudok menni. 

Ma voltam. Annyira jó érzésekkel jöttem el. Igen, kőkeményen dolgoztam majdnem 4 órát, de szépen, korrektül megcsinálva mindent. Jól fizettek, egy negyedhavi fizetéssel jöttem el és azzal a kéréssel, hogy jövő hétvégén lenne még pár dolog. 

Büszke vagyok magamra, igaz kétkezi munkával, de becsülettel kerestem meg ezt a pénzt. És még egy dolog miatt büszke vagyok magamra.

Azért, mert amikor kijöttem, az volt az első, hogy felhívom Zs-t, ujjungok neki a telefonba, de ugye hétvége van, családdal van, nem tudom megtenni. És ekkor, belülről fakadt az az érzés, hogy elfogadtam ezt. Nem sajnálkoztam, hogy nem tudom megtenni. Írtam neki egy üzenetet. Ugyanis a lelkemben egy apró lámpás gyúlt ki, egy érzés, hogy van kinek írnom. Ez fontosabb, mint, hogy keseregjek azon, nem tudom felhívni. Sokkal fontosabb.

Amióta a héten beszélgettem magammal, és hátrahagytam a túl érzékeny énemet, aki szeretett siránkozni, békében vagyok önmagammal. Nyugodt vagyok, jól alszom, eszem rendesen.

Ok, nem leszek álszent, féltem, hogy ez a nagy racionalizálás átcsap a végletekbe, hogy mindent logikai alapon fogok eldönteni. De ma is úgy tűnik, hogy megvan az egyensúly az agyam és a lelkem között. És így béke van benne, nyugalom és boldogság, mert szép napom volt. Széppé tette a reggeli rapid randi is, de a legszebb még is csak az így a nap vége felé, hogy béke van bennem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5817967498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása