Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Apró kis csodák a napomban - 2023.10.14.

2023. október 14. - Victor76

Ma igazán szép napom volt. Hosszú idő óta nem éreztem, hogy nehezen telne a hétvége, vagy hogy magányos lennék.

Reggel Zs-vel besztünk telefonon, utána átmentem F-hez dolgozni. Mind a kettő feltöltött. F-fel szét szívtuk egymás vérét, nagyokat nevettünk, ki hogyan dolgozik, mikor lesz cigiszünet, jó volt. Nagyon sokat segített ő is és a párja is, ezért, amikor szóba került, hogy hétfőn lomtalanítás lesz náluk, egyből mondtam jövök, segítek.

Utána átmentem anyámékhoz. Ez mindig nehéz nekem. Anyám olyan amilyen, az öcsémmel se túl jó a kapcsolatom. Vagyis ez volt az én fejemben. Majdnem egy órát voltam otthon, fél - fél órát beszélgetve anyámmal is és az öcsémmel is. A nagy medve megölelgetett, leültetett, beszélgettünk. Nem hozta fel, hogy alkoholista vagyok, anyám sem. Örültek nekem. Elérzékenyültem. Amikor eljöttem egy pillanatra szarnak is éreztem magam. Az a fajta távolságtartás csak az én fejemben létezett, ezért kerültem őket. Eddig.

Se szar nem vagyok, se rossz ember. Tudom és el is engedtem ezt a buta gondolatot. Megbeszéltük, hogy hetente egyszer hazamegyek és anyámat hetente kétszer felhívom.

Apámank volt egy barátja, akivel 61 évig voltak barátok. Ő tagja egy irodalmi körnek, akik publikáltak egy könyvet, versek, érzések gondolatok. Ebben benne van, amit Gy írt apám búcsutatójára. Itthon elolvastam. Zokogtam. Nagyon szép írás és mennyi mindent felölel két férfi barátságában. Apám csodálatos ember volt, az apám, a mentorom, a legjobb barátom. Hiányzik de a könnyeim vegyesen szóltak a fájdalomról, vegyesen a szép emlékekről.

Utána pihentem, aludtam, főztem. Majd irány a gyűlés.

Nagyon jó volt, feltöltött, megosztottam. Ha tehetem beszélek, nekem jót tesz, és többnyire értelmesen mondom el a gondolataim, csatlakozva a napi témára. Most annyira jól sikerült, hogy felkértek jövő héten tartsam meg a bevezetőt. Jól esett, egy újabb, apró kis csoda.

 

Hazafelé a Bájolót hallgattam, eszembe jutott, amikor egy évvel ezelőtt Zs-vel a koncerten voltunk. Összebújva énekeltük, gyönyörű őszi este volt.

Ma egy újabb szép és nyugodt napom volt, megéri dolgozni magamon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7618234945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása