Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

A hetem és a Péntek - 2023.11.25.

2023. november 25. - Victor76

Ma (is) úgy érzem, jó dolog józanodni, a felépülés útján haladni.

Nagyon jól sikerült a mai gyűlés, igaz reggel óta folyik az orrom, szóval kicsit handikeppes voltam, de azért megoldottam. Kezd kialakulni egy összeszokottabb csapat, törzstagokkal, szóval lassan gyűlésből csoporttá lehet válnunk. Én balga feltettem a gyűlés után a mai bevvezetőt tartó társunknak (a szabályok embere maximálisan), hogy mi a módja ennek. Kaptam egy 10 perces kis értekezést :D Picit kioktató (lett volna) a stílusa, de tudom, hogy ő így kommunikál. Ezért, küzdve az elcseppenő orrom érzetével, kivettem belőe, ami nekem fontos és el is határoztam, hogy akkor lépjünk magasabb szintre. Jövőhéten beszélek is azzal a két társammal, akik szívvel lélekkel benne vannak ebben a gyűlésben.

Jó látni, hogy egyre többen vagyunk és vissza, vissza jönnek.

Igen, hosszú hetem volt, igen fizikailag teljesen fáradt vagyok. De :) Figyelek a pihenésre, többnyire jókedvvel tettem a dolgom, jól pörög a cég, új üzletágakat nyitunk, a főnököm teljesen partnerként kezel ebben. Itt, is, a helyemen vagyok.

És a coaching is feltölt. Zs-nek igaza van abban, hogy erre is szükségem van. Egy csipetnyi a régi életemből, tényleg csak a legjobb része kivéve, a tudás, a mentorkodás, a tanítás. Nagyon szeretem, teljesen feltölt energiával.

Anyuval is beszéltem a héten, mondta, hogy kisfiam nem vettem semmit a névnapodra. Mondtam neki, hogy a legnagyobb ajándék, hogy szépen lassan, javul a kapcsolatunk és ez nekem pont szuper ajándék. Hallottam a hangján, hogy jól esik neki.

És végül a péntek.. Hmm, életem, életünk egyik legszebb napja volt a pénteki randink. Meghitten, szerelmesen kávézgatni, múzeumba menni, beszélgetni kultúráról, festészetről, ecsetvonásokról.
Az a pillanat, amikor egy festmény előtt álva Zs háturól átkarolt és a fejét a vállamra tette... Beleégett az emlékezetembe. Abban a pillanatban benne volt minden, ami kettőnk közt a csodát jelenti. A társam emberként, gondolkodó lényként, szellemi partnerként és Nőként is.

Apám hitt az igaz szerelemben, abban, hogy mindenkinek megvan a maga párja az életben. Neki anyu volt az, nekem pedig Zs.

Szép hét volt, szép emlékekkel. Boldog vagyok, nyugodt, kicsit dáthás, de boldog.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr3418267357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása