Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Ha lenne 3 kívánságom.. 2024.03.24.

2024. március 24. - Victor76

Az első az lenne, hogy ne legyek alkoholista. 

Nem, nem a pia hiányzik, nagyon is szép és jó életem van az alkohol nélkül, illetve reális életem van szép és jó dolgokkal meg nehezebbekkel is. Azt szeretném letenni, hogy az agyam időnként piti dolgokból negatív érzéseket kreáljon. Igen, megtanultam ezeket az érzéseket feldolgozni, a helyén kezelni őket. De még mindig ki kell mondaom, kibeszélnem magamból. Jobban örülnék, ha egyáltalán nem lennének.

Na de, mivel ez nem egy tündérmese, nincs három kívánság, marad a lelki fejlődés és az utam tovább.

A hetem, egészen csütörtökig, brutálisan nehéz volt, mind mentálisan, mind fizikailag sok volt rajtam. Túléltem, igyekeztem pihenni.. ahogy tudtam.

Majd pénteken elutaztunk Zs-vel az első közös külföldi utunkra (szivecske, sok - sok szívecske) Fantasztikusan jó volt az az egy nap, sok beszélgetéssel, nevetéssel, romantikus kis meglepetések oda, vissza. Szeretem nap volt! 

Szombatra viszont teljesen elfáradtam, délelőtt még anyáméknál is volt egy kis munka. Anyámnak próbáltam a pénteki napunkat elmesélni, hogy mennyire boldog voltam, de nem ment át. Semennyire. 

Este gyűlés, ami kicsit helyrerázott, majd este hazafelé egy apró dolog, ami megint rossz érzéseket váltott ki belőlem.

És itt csatlakozik be, amit az elején írtam. Hogy szeretném ezt letenni. Szeretném ha nem lennének apró dolgok, amikkel foglalkozom. Persze, jó, hogy elmondom, kibeszélem magamból, de jobb lenne ha nem is jönnének.

Szeretnék felszabadultan boldog lenni, dolgozom érte, keményen hajtok, hogy nyugodtabb legyek, kiegyensúlyozottabb.

Úgy érzem, hogy ezt ki kellett írnom most magamból. Nem vagyok nyűgős, egész nap nem voltam az. De hiszek abban, hogy bármilyen formában ha kibeszélem / írom magamból a dolgokat az segít.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr3318362989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása