Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Egy apró kis csoda estére - 2024.05.23.

2024. május 23. - Victor76

Igyekszem sokat pihenni, ennek meg is van a hozadéka. Nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb pillanatok vannak többnyire az napjaimban. Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy a szombati találkozás ajándék volt az élettől.

Ma szépen felöltözve mentem dolgozni. Zakó, szép ing, barna, bőr félcipő. Jó bent, mivel pakolós nap volt, átvedlettem melős szerkóba, de nyitvatartási időben újra csinosba mentem át.

Magam miatt tettem, úgy gondolom, hogy itt az ideje kimászni a póló famer kombóból és normálisan, kimenni az utcára, élni az életemet.

Ok, a napom nem volt tökéletes. Délután egy kicsit olyan meh! hangulatom (by Zs) lett. De messengeren beszétem a csipetcsapatomból Á-val, majd zárás után el is mentem gyűlésre. Igaz 30 perc késéssel érkeztem, bár ugye azt mondják gyűlésről nem lehet elkésni. Mármint ha csak 5 percet vagy ott az is jó. És valóban, ez a 30 perc feltöltött. Beszélgettem Á-val, társakkal, majd hazafelé egy gyönyörű, égi csodába botlottam. Dupla szivárvány... Pont 3 héttel az előzőz szivárvány után. Szép volt, álltam, néztem, mosolyogtam, és elindultam hazafelé, mielőtt rám szakad az ég.

Zenét hallgattam itthon, főztem gyorsan, közben a Bájoló ment és fájdalom helyett csak szép emlékek keringtek bennem.

Szép nap volt összességében, jól érzem magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr5618412275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása