Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Über, durva napnak indult, de nem az lett :) - 2024.05.28.

2024. május 28. - Victor76

Nos.. a blökivel való alvási szokásaink finoman szólva is különböznek. Az ok, hogy az ágyban alszik, de számára ez az ágy mértani közepét jelenti.. Vagyis hajnali 3 magasságában kisebb eszmefuttatásba fogtam, álmosan, pislogva, hogy szerintem kinek, hol a helye. Kiegyeztünk abban, hogy akkor a lábamnál (az ő fejében a lábamon :D) alszik reggelig. Természetesen ellopta a takarómat.. Na mindegy.. végre alvás, majd reggel 6kor egy boldog, lihegő kutyafej bámult rám... közelről.. nagyon közelről.. Némi morfondírozás után rájöttem, hogy éhes. Rendben.. kaja pipa, kaki, pisi pipa, én is összeszedtem magam irány a cég.

Éjjel még megszórtak minket rendeléssel, mikor beértem felhívtam a főnököm, hogy mit csináljunk. Fizikailag kicsi a hely, stb. A végén kínunkban röhögtünk, de abban maradtunk, hogy improvizálunk. Majd elindult a nap, kifogtam az évszázad hülye vevőjét telefonon is és mailben is, közben megjött a srác, aki segít. És megoldottuk. Nyitásra patent készen volt minden.

Így visszagondolva ennek 3 alappillére volt. 

1. fejben nem döntöttem el, hogy szar nap lesz, hanem sztoikus nyugalommal álltam neki, ebből lett egy minden mindegy jókedv és sok nevetés.

2. az emberi tényező, hogy csapatként összedolgoztunk

3. a szervezőkészségem. Nem ez itt nem a self PR helye, de az a rendszer, amit kitaláltam és felállítottam, az ma életmentő volt.

Soha nem mozgattunk meg ennyi űrut. Szó szerint a bolt felét elfoglalták a csomagok.

Bár hulla fáradt vagyok, de mégis olyan jó volt ez a mai nap. Az egyik legnagyobb céges kihívást ugrottuk meg ma csapatként. Jó érzés.

Egyetlen egy dolog volt, ami hiányzott. Szerettem volna ezeket, menet közben, vagy este vagy bármikor elmesélni Zs-nek. Felhívni, csacsogni, eljátszani a hülye vevőt, milyen volt a telefonba, hogyan írt szó szerint 16 db emailt. 

Tudom, hogy itt a blog, de ez nem ugyanaz. Megoszthatom, leírhatom azt, hogy mi van velem, hogyan jönnek, mennek bennem az érzések, hogyan leszek egyre jobban, térek vissza önmagamhoz, de mégsem ugyanaz, mint a szeretett Nőnek poénkodni a telefonba.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr10018415747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása