Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Micsoda 2 nap - 2024.06.20.

2024. június 20. - Victor76

Hihetelenül jó 2 nap van mögöttem. Rengeteg ugyan a munka és a kis segítőm beteg, de ennek ellenére vidáman, jó kedvvel viszem a boltot.

Tegnap találkoztam a mentoráltammal, lezárult egy nagyobb céges megrendelése. Ennek örömére kiültünk a Liszt Ferenc térre szivarozni :D Nagyon vagyányan, a "nagy üzleti dolgokat" megvitatva értékeltük, honnan hova jutott az elmúlt 8 hónapban. Kicsit a régi életem tért vissza, igaz áttételesen de élveztem.

Ma volt egy kisebb zökkenő. A kártyaolvasó terminál megadta magát, próbáltam az ügyfélszolgálattal érdemben beszélni, kiderült csak chat robot van. Huhh de kurvaanyáztam, mikor azt írta le háromszor, hogy reseteljem és indítsam újra :D De a MacGyver énem előjött és kínai, picit hacker szagú, youtube videókat nézve, laza 2 óra alatt helyreállítottam :D 

Volt bent egy barátom, akinek néha szoktam munkában segíteni. Kérdezte hogy vagyok, mondtam, hogy jól. Látszik is rajtad - válaszolta. Jót beszélgettünk. Illetve egy szívmelengető dolog még a napom végére. Kaptunk egy vidéki kis faluból egy megkeresést, hogy van e esetleg maradék anyagunk, amit egy óvodában fel tudnak használni. Egyeztettem a főnökömmel és pár méter helyett egy egész tekercset ajánlottunk fel. Azt az örömöt, amit a pedagógus hangján hallottam. Olyan megható volt, annyira átjött. Iszonyatosan jó érzés volt önzetlenül segíteni másokon.

Tegnap találtam egy pénztárcát. Kitettem a kerületi csoportba, hogy hátha ismerős valakinek, mert sajnos nem volt benne semmilyen okmány. Mára már meg is kaptam az okoskodó kommenteket. De valahogy (ok egy kis puffogás után) de elengedtem ezeket és nem reagáltam. Próbálok segíteni a magam módján. Persze mindig vannak fotelhuszárok, akik jobban tudják, ez van én csinálom a dolgom.

Zs-nek ma van a nagy, céges rendezvénye. Írtam neki éjjel egy kedves üzenetet, hogy büszke vagyok rá és tudom, hogy jól fogja csinálni. Kaptam is egy szívmelengető választ. Nem a remény motivált, egyszerűen csak kedves szavakkal tudatni akartam vele, hogy fontos és gondolok rá.

Jól alakulnak a dolgaim, jól érzem magam, hétvégén pihenés lesz, gyűlés, vagy gyűlések és egy nagyobb privát munka is. De most úgy érzem a meleg ellenére is, hogy tele vagyok erővel és jókedvvel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr9218432075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása