Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Gondolatok, érzések - 2024.07.31.

2024. július 31. - Victor76

Most egy kicsit magammal foglalkoztam. Nagyon szép lenne írni, hogy egy mélyreható lelki utazáson mentem át, de inkább csak pihentem, amikor tudtam. Figyeltem a lelkem állapotát, de minden rendben van :) Néha, természetesen a tudatalattim szórakoztat álmokkal, de egyre ritkábban. Mostanában olyan jókat alszom, mára virradólag majdnem 8 óra volt. Sokkal pihentebbnek is érzem magam, a munka is jobban megy. Mondjuk a melegben sok a faszkalap vásárló :D

Bent a cégnél nagyon hektikusan volt az elmúlt héten munka, ha kevés volt, akkor nagyon kevés, most meg csak úgy dőlnek be a megrendelések. Pont határeset, de lehet négyszeres jutalékom lesz.. Bevallom, most ebben a pillanatban, nem izgat. Megyek teszem a dolgom, próbálom a privát munkákat is úgy beosztani, hogy pihenésre is maradjon időm.

Voltam gyűléseken, jók voltak, sok nevetéssel, együtt bandázással. B-vel is sokat beszélgettünk. Igazából minden nap beszélünk valamilyen formában. Nem feltétlenül lelki dolgokról, van benne film, politika, kultúra. Amolyan barátságfélévé kezd alakulni a kapcsolatunk. Mondjuk vicces, mert szombaton, lelkiismereti gyűlésen, már egymás mondatait fejeztük be. Ezen a lányok roppant jól szórakoztak :D

Zs-ről azt hiszem egy darabig nem fogok írni. Nem akarom ragozni, amit érzek.
Pont annyira szeretem ma is, mint tegnap vagy 1 héttel ezelőtt, vagy 3 hónapja, vagy 1 éve. Hiányzik? Igen, de már nem úgy, mint 3 hónappal ezelőtt. Nem tölti ki a gondolataim a veszteség érzete, nem határozza meg a napom, hogy vele álmodta e vagy sem. Az érzés változatlan bennem, de élem az életemet, többnyire jókedvűen, derűsen, na jó a reggeli kv előtt morcosan :D 

Alapvetően jól vagyok, magamra figyelek, élem a kis életem. Dolgozom, pihenek, barátokat ismerek meg, oktatok. Most ez egy ilyen időszak. Nyugis, csendesebb, de kedves.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr1018458023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása