Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

4 nap - 2024.08.18.

2024. augusztus 18. - Victor76

Amiből már ugye el is telt kettő :) 

Jó függő módjára, első körben, telezsúfoltam a 4 napomat programokkal. Majd rádöbbentem, hogy ez így nem lesz jó. Ezért az első 2 napot megtoltam, és hétfőn - kedden csak a láblógatás lesz.

Tegnap is és ma is F-nél kezdtem a napomat, dolgoztunk, szépen haladunk a privát munkákkal. Tegnap este gyűlés, jó volt, feltöltött. Egy lány társunkkal és B-vel hármasban beszélgettünk, szokás szerint egymás mondatait befejezva B-vel. A lány ránk nézett és nevetve megkérdezte, mikor jön a gyerek? :D Nagyon röhögtünk.
Aztán a többiekkel bandáztunk és dumáltunk.
Kocsival mentem, mert el kellett a cégtől hozni egy anyagot. 
Egy BMW-s srác majdnem belémtolatott, amikor kiállt a parkolóból, miközben én a főúton mentem. Dudáltam, figyelmeztető jelleggel. Majd a pirosnál mellém állt és elkezdett anyázni és mutogatni.
Én pedig gyakoroltam a lelki béke imát :D

Adj erőt, amin változtatni nem tudok - az, hogy ő egy faszkalap, azon nem tudok változtatni
Bátorságot, hogy vltoztassak, amin tudok - nem mentem bele a játékba, nem szálltam ki, csak visszamutogattam
Bölcsességet, hogy felismerjem a különbséget - helyesen döntöttem

Igen, volt bennem egy pillanatnyi feszültség, de elengedtem. Nagyjából 1 perc volt, hogy átfusson rajtam.

Ma szintén munka, majd anyuval ebédeltem, 1 órát voltam ott, meséltem neki a tegnap esti gyerek témás poént, nevetett és elmondta, mennyire örül, hogy lettek új barátaim.

Aztán oktattam ma, ez is jól sikerült, rendet vágtam a srác fejében, kellőképpen erélyesen, de finoman. Figyeltem arra, hogy azok a plusz információk, amik a fejemben vannak, ne kerüljenek ki, de megerősítést nyerjenek. Szépen átbeszéltünk mindent. Abban maradtunk, hogy innentől fogva azzal dolgozik, ami már megvan. Azaz ami  megállapodás eddig született, az nem változik, (de mostantól a jövőben :D) de újakat egyenlőre nem köt. Őszintén elmondtam neki, hogy ha ennél a megbeszélésnél úgy éreztem volna, hogy nem haladunk, akkor lezártam volna a közös együttműködésünket. Mert az elmúlt 1 hónapban sokszor úgy éreztem, elmegy a füle mellett és nem valósul meg, amiben maradtunk. Szerencsére nem így lett. Pontosabban, ma nem így volt, aztán ki tudja mit hoz a jövő.

Érdekes volt, mert megkérdezte, hogy nem hiányzik e az üzleti élet, mert szerinten jó vagyok benne. Most először meséltem neki az alkoholizmusomról, arról, hogy mennyire jobb így az életem, hogy időt és energiát tudok fordítani a lelki fejlődésemre, hogy minőségi emberi kapcsolatok maradtak csak az életemben. Nem volt nehéz erről beszélni, jó volt kimondani, mert mindig csak éreztettem, hogy megjártam a poklot. Azt hiszem ezzel még hitelesebb lettem a szemében.

Aztán B értem jött és átmentünk Budára, gyűlésre, rengeteget nevettünk, kedvelem a srácot, mert mély témákat is érintev, de még is csak jó hangulatú beszélgetéseket folytattunk oda vissza.

Na szóval száz szónak is egy a vége, pihenés indul, 2 nap láblógatás és tv-nézés, ps maraton bekapcsol, na jó főzök is majd valami fimomat :)

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr9718469065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása