Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Valami frappáns cím kellene ide :D - 2024.10.12.

2024. október 12. - Victor76

Kicsit húzósra sikerült ez a hét. Pont pénteken néztem meg, hogy 1,5 hét alatt 26 túlórát sikerült összeszednem. Ez persze anyagilag jó, de egyébként kimerítő. Hétfő reggel, amikor bementem az új helyre (drámai felütés, sicc) majdnem elsírtam magam. Konkrétan lófasz és estifény volt az egész. Szerszámok mindenhol, építőanyagok, egy nagy állvány a tapétázáshoz. Nem tagadom, felbasztam magam. Fel is hívtam B-t, aki közölte, hogy bár nem állt szándékában, de este gyűlésre megyÜNK. Nem tiltakoztam.
Zs-vel is beszéltem telefonon, ventilláltam egy sort, mert legutóbb abban maradtunk, hogy ilyen esetekben ott van a másik és kölcsönösen, de kiadjuk magunkból ezeket a dolgokat. 

Este elmentünk gyűlésre és jó volt kiadni magamból, szenvedélyesen, káromkodva, ezt az egész költözéses herce hurcát, meg fejetlenséget. Igen, a gyűléseknek megvan ez a szerepe is. Elmegyek és beszélek, nem magamban hordom a problémákat. Nem tőlük, tőletek várom a megoldásokat, hanem csak kiadom magamból őket.

A hét többi része inkább csak fizikailag volt megterhelő, mert nem tudunk normálisan berendezkedni, ameddig a munkások le nem vonulnak. Az, hogy ez mikor fog bekövetkezni, csak a jóisten tudja... mondom én ateistaként.  Folyamatosan a Pénznyelő című Tom Hanks vígjáték van a fejemben. "Mikor lesznek kész?" "még 2 hét'" érkezik a válasz.. Hát átélve ezt nem annyira vicces :D
A hab a tortán, hogy nincs fűtésünk. Nem is tudjuk mikor lesz. Nem dramatizálom, de azért kissé kezd hűvös lenni. 

Csütörtökön P-nek jeleztem, hogy lennének kereskedelmi ötleteim, amiket ő lesöpört, hogy nem most van itt az ideje. Ezen én meg bedurciztam. Igen, szándékosan használom ezt a kifejezést, mert rosszul esett. Nem az egomat bántotta, inkább csak az ahogy megtette. Szerencsére ezeket pénteken meg tudtuk beszélni, elfogadom az ő érveit is, de azt elmagyaráztam neki, hogy nem azt kértem dobjunk el mindent, hanem csak beszéljük át hogyan lehet több pénzt csinálni, mert a felújítás messze túlszaladt a költségvetésen. Megbeszéltük, holnap össze is rakok egy kereskedelmi tervet, hétfőn, vagy kedden, vagy valamikor meg átbeszéljük :D

Egyébknt, most az egész hétvégépihenésre szánom. Ennek több oka is van, kicsit meg is hültem, meg kurva fáradt is vagyok. Szponzorommal is beszéltem, Á-val, B-vel, F-fel, Zs-vel is. Basszus lassan itt az egész abc :D

Szóval ma full pihi, meg sorozatok, holnap egy kis lelki munka, kereskedelmi terv és sok, sok alvás.

 Zs-vel kávéztunk és beszélgettünk egyet péntek délután. Jó volt, feltöltött. Azonban a határvonalakat nem találjuk, sem ő, sem én. Viszont ez abszolut nem tölt el bizonytalansággal, sőt. Élvezem a közös perceket és megtanultam nem mozizni. Csak megélni a pillanatot.

Lassan sietni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr4218706866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása