Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Megnyugvás - 2021.08.04.

2021. augusztus 04. - Victor76

Reggel feszülten ébredtem, lásd az alábbi posztot. Nagyon vártam a 8 órát, de féltem is tőle. Nem azért, mert féltem Zs reakciójától, magamtól féltem. Ennyire lelkileg meztelennek szerintem még soha senki nem látott eddig. És ebben benne van a kiszolgáltatottság érzése is. Ráadásul az utolsó blog bejegyzést nem látta a találkozónk előtt.

Megöleltem és csak annyit kértem, hogy olvassa el. Basszus az a kb. 60 mp ameddig átfutotta.. közben fürkésztem az arcát.. mi lesz elküld a picsába? Megölel? Szeret nem szeret? Na jó ez nem merült fel bennem.

Megölelt, megcsókolt és beszélgettünk, néha könnyes szemekkel, de átbeszéltük és jobb lett. Majd a napunkat együtt töltöttük, nagyon intim és szép nap volt, összebújással, alvással, sok cirógatással. Ránk fért.

Este a gyűlésen kibeszéltem még egyszer magamból. Annyira szerettem őket. Saját, idevágó történetekkel segítettek. És utána ég vagy félórát beszélgettünk kint. Szeretem őket is.

Anyámat is, ahogy 10 perc alatt, rohantam a buszhoz, aggódva de örülve nyugtázta, megvan az első hónap.

Egyébként Zs-től olyan szép ajándékot kaptam. Igaz elfelejtette aláírni és látszik, hogy nagyon koncentrált a szép írásra, de szívetmelengető volt.

Este még F-fel is beszélgettem és jó volt megosztani vele ezeket. Tudom, hogy aggódik miattam. 

A legfontosabb, hogy tegnap nem ittam. Ma pedig megvan az 1 hónap. Holnap a honi csoportomban átveszem az érmét. Ma nem akartam elkérni, mert imádom őket, de a szívem hazahúz. Oda, ahol az életemet mentették meg a befogadásukkal és szeretetükkel. Rengeteget tanulok ezektől a társaktól.

Még annyi, hogy az AA csoportba kiraktam, hogy ma vagyok 1 hónapos. Ismeretlenül is annyian gratuláltak, velem, nekem örültek. Hiszen az ő sikerük is ez.

Ma boldog vagyok, nem elszállva, tanulva a tegnapi esetből, de hagyom, hogy átjárjon, hogy szeretnek. Lassan szolgálatot is vállalok a közösségben. Szeretném én is jobban kivenni a részem és segíteni a társaim.

Zs most is itt van velem, még érzem az illatát a párnámon, és a lakás szint minden szegletében megtalálom a dús sörényének a hajszálait.. Imádom <3

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr4316649278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása