Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Hiány

2021. augusztus 06. - Victor76

Vigyázz mit kívánsz mert teljesül - tartja a régi mondás.

Ó milyen könnyű is volt megbeszélni, hogy hogyan legyen a kapcsolatunk. Hogy majd holnap találkozunk, és addig nem írogatunk. Nagyon ritkán fordul elő ez. Vágy van bennem, hiányérzet, pezsgés.. intenzíven jönnek elő azok az emlékképek ahogy a ma a karjaimban tartottam. Se feszültség,, se rossz érzés, hogy hülye dealt kötöttünk.. csak a hiány de melengetve a testem és a szívem. Hiányzol Zs. Nagyon, nem akarom és fogom megszegni az egyezségünket. De ilyenkor döbbenek rá mennyit is érnek az esti kis beszélgetéseink, vagy egy szimpla jó reggelt üzenet. Várom a holnapot, szeretném látni az új tetoválásait, közben már én is kitaláltam, mi lesz rajtam és hogyan. 

Azt hiszem egy szóval tudom jellemezni kettőnk állapotát, a mai hazautat, a reggeli tanácstalanságot, küzdelmet, könnyeket, öelést, feloldozást, szavakat. Szerelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr9816651334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása