Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

anyám vs estém -2021.09.02.

2021. szeptember 02. - Victor76

Az megvan, hogy ma az első feleségemtől több figyelmet és emberi hozzáállást kaptam, mint az anyámtól?

A volt feleségemmel ma tágyaltam a cégük felé fentálló kintlévőségemről. Nagyon korrektek voltak, látszott a megoldásra törekednek. Nem mondtam a betegségem, csak annyit kiégtem és terápiára járok. Basszus, tök kedvesen normálisan, segítőleg állt hozzám emberileg is.

Ezek után jött anyám este.. Pff. visszavittem az öcsém kocsiját, anyám elkezdte mondani, hogy van sok céges levelem vigyem el. Mondtam bkv-zom, majd hétvégén elviszem. Erre elkezdte erőltetni, gyerekként kezelt, de szó szerint, hogy így nem lehet intézni a dolgaim stb. Elöszőr csak megemeltem a hangom, hogy hagyja abba, felnőtt férfi vagyok el tudom dönteni mivel mikor foglalkozom. Után jött a lelki zsarolás, hogy őt ebben a családban.. na eddig jutott, mert elkezdtem üvölteni, hogy gyógyuló félben lévő alkoholista vagyok és hagyja már abba. Nekem erre nincs szükségem, nem hiszem el, hogy nem érti meg. És eljöttem, egyből felhívtam egy AA társam és kidühöngtem magam neki. Bármit de nem akarok inni. És erre remekül lehetett volna. De nem adom a 60 napom, soha! 

Majd egyszer higgadtan megkérdezem tőle, hogy miért nem érdeklődik úgy ahogy lehetne:
- Kisfiam nem vagy éhes?
- Mi van a munkával, mikor kezdesz?
- voltál ma gyűlésen?

csupa olyan kérdés, amiket még az öcsém is fel tud tenni. Nem, ő a saját akaratát nyomja rá a környezetére.
Valahol a lelkem mélyn pislákol egy pici lámpás, hogy nem rossz ember, csak ez a szeretetnyelve meg ilyenek, de nem vagyok hajlandó vele foglalkozni. Nem mert.. úgy is tudjátok miért.

Egyéblént a mai csodálatos napomat nem tudta ezze elrontani. Szerencsés vagyok, hogy kaptam egy második esélyt az élettől és szép, nemes, szerelmes, emberi azaz csodás dolgok történtek velem. Szívetmelengető két csodás szempár nézett vezetés közben, a Micimackóból idéztem, aludtunk, közösen vettünk ebédet, összebújtunk, Zs meetingelt.. hétköznapi apró csodák. Barátokkal, szerelemmel, nekem ma többre nincs is szükségem.

Jah még annyi, hogy annyira cukik voltak ma a gyűlésen, mondtam a 60 napot. Erre az már 2 hónap, érmét neki :D Mondom, nem, nem, majd holnap lesz meg a 61 nap, de hétfőn itt szeretném elkérni a 2 hónapos érmét. És együtt nevettünk :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7516678402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása