Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Megnyugvás - 2021.09.13.

2021. szeptember 13. - Victor76

Mivel taknyom nyálam egybe folyik ezért rövid lesz a bejegyzés.

Szóval, Zs-vel együtt tudtuk tölteni a délutánt, beszélgettünk, dolgozott, összebújtunk, nevettünk helyre llt a világ rendje. Igazából magam idegesítem magamon.. Sokkal érzékenyebb vagyok apa halála miatt is és bevallom nyűgös a nátha miatt. Holnap megyek melózni, most izzadok, szedek mindent épésszel, amit csak lehet. Remélem reggelre kialszom egy részét, mert jelenleg alig látok. Vakegér, ja nem tüsszögő vakegér. Mondjuk a faszom ebbe az állapotba, vagy fújom az orrom, vagy tüsszögök, vagy hunyorgok :D Biztos érződik a soraimon, hogy higgadtan, méltósággal viselem a náthát :D

Lefoglaltuk a szülinapi hétvégénket, felmondtam az albérletem, 1 hónap és odaköltözöm, ahol Zs lakik. Sokkal egyszerűbb lesz az életem. A munka is ott van, ő is. 

Kisimultam estére. Ok a nátha egy másik dolog, de a lelkemben helyre állt a béke <3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr3216688122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása