Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Megnyugvás - 2021.12.26.

2021. december 26. - Victor76

Bár keveset aludtam, de reggelre megnyugodott a lelkem. Gyászfolyamat - jellemezte Zs. Igen, meg kellett élnem ezt is. Szerinte jól vettem az akadályokat, én egy picit döcögősebbnek éltem meg, nem kellett volna összemorognom vele. De nincs bennem rossz érzés, régebben biztos marcangolt volna az önvád. Ember vagyok jobb és rosszabb pillanatokkal. A tegnapi pedig nehéz nap volt. 

Most nagyon jót beszélgettünk reggel. Igaz más témában. A szponzorom felmondta a közös együttműködésünket.

Bevallom régebben vitatkoztam volna vele, haragudtam volna rá. Most megértem és a lelkem mélyén érzem igaza van. Felé nem tettem bele azt, amit megígértem és megbeszéltünk. Hivatkozhatnék most sok mindenre, érvelhetnék de most csak elfogadom a döntését. Fogok neki válaszolni, de nem akarom meggyőzni. A kritikából tanulni kell, ha olyan embertől kapom, akit tisztelek, nem megsértődni rajta.

Nem akarok megbítzatatlannak tűnni mások szemében, de tény, hogy sokszor így viselkedem. Önző módon még mindig hajlamos vagyok arra figyelni, hogy nekem legyen jó. Dolgozom rajta, hogy ne így legyen. Viszont ez egy hosszú folyamat.

Nyugodt vagyok és 175 napja józan. 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr8516793078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása