Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

A választás - 2022.01.25.

2022. január 26. - Victor76

Azt mondják az embernek mindig van választása. Eldöntheti, hogy él e ezzel a lehetőséggel vagy hagyja, hogy az indulatai vezéreljék és a másik irányba induljon el. Reggel Zs-vel összezörrentünk egy kicsit, lényegtelen min. Elsőre nagy dolognak tűnt számomra, de ahelyett, hogy hagytam volna érvényesülni a régi működésemet, inkább elköszöntem és letettem a telefont. Tudtam, hogy nem akart szándékosan megbántani. Tudtam de az érzelmeim itt ugráltak bennem és dühös voltam. 

Így hát vettem egy nagy levegőt és végiggondoltam, hogy mi is történt, mi az oka, hogy mennyire fáradt, stb. Majd feltettem magamnak a kérdést:

Mi a fontosabb? Hagyni, hogy az egom uraljon engem, vagy félretenni és elengedni, ami történt. És én vlasztottam, elengedtem. Azért tettem ezt, mert így utólag is lényegtelen dologról volt szó. Bevallom megkönnyebbültem. Jó picit még dühös voltam rá, mondjuk mennyit? 20 percet :D rettenetesen sok idő.. Utána felöltöztem és elindultam dolgozni. Egész délelött nem jutott eszembe ami történt. 

Délután összefutottunk, megölelt, bocsánatot kért és érintőlegesen beszéltünk a dologról. Nem akartam nagyobb feneket keríteni neki. Minek? Attól jobb? Én tökéletes vagyok? Sosem hibázom? A f@szt nem.. már elnézés.. Nincs kettős mérce, mindig is utáltam. Viszont azt is elfogadom, hogy ő nem olyan mint én. Ez így is van jól.. Falramásznék attól, ha olyan lenne, mint én :D

Leültünk, segítettem neki a céges dolgokban, tanácsot adtam, próbáltam megnyugtatni. Láttam jól esik neki, tényleg sok van rajta és lassan az egészségét is befolyásolja. Tudom nem vagyok orvos.. de sok ilyen helyzetet láttam, sőt éltem át én is. Amikor a stressz átveszi az uralmat az elme felett. Féltem, nem nem magam miatt aggódom, vagy nem miattunk. Őt féltem, mert látom, hogy még mindig próbál megfelelni annak a faszom főnökének. Én nem vívhatom meg helyette ezt a harcot, de támogathatom.

Szóval ma döntöttem és választottam, és jó érzések vannak bennem. 205 nappal ezelött is döntöttem és azóta is minden nap döntök. Van választásom, szabad akaratom. Csodálatos dolog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7416824184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása