Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Türelem - 2022.02.11.

2022. február 11. - Victor76

Ma voltam állásinterjún délelőtt. Basszus én nem tudom, de mintha atomfizikusokat keresnének.. Olyan számítási és szöveges példák voltak, hogy a velem együtt lévő két nő csak pislogott. Az egy dolog, hogy kell a matematikai alapismeret, de szöveges példák, logikai feladatok.. Jó mondjuk maximális pontszámot értem el, engem szórakoztatott, de hozzátartozik ahhoz, hogy van hozzá affinitásom.

Érettségi után matekot és fizikát korrepetáltam középiskolásoknak és ebből kerestem pénzt apa betegsége alatt. Jól ment, szerettem, a gyerekek is szerettek és a szülőkkel is jól kijöttem. Hiába már akkor is bennem volt a kommunikáció :D

Szóval bejutottam a második körbe. Sajna az Ikeából nem szóltak még mindig vissza.. Remélem hétfőn. Ok, nincs okom panaszkodni, van egy konkrét ahova mehetek dolgozni, egy második fordulós és az Ikea. Szóval, lassan de sikerül valahova elhelyezkednem.

Tegnap Zs-vel nem pont ideális módon váltunk el, és este el is utaztak 3 napra. Tegnap még volt bennem feszültség emiatt. De elmúlt. Az okokat nem részletezem, emberek vagyunk jobb és rosszabb döntésekkel, de ez így természetes és hétköznapi.

De legalább ma volt időm végiggondolni azt, hogy türelmesebbnek kell lennem. Nem kell mindig azt keresnem, hogy a figyelem középpontjában legyek sem nála, sem máshol. Ok mindig is bennem volt, hogy szerettem ha figyelnek rám. De pont ebben a helyzetben, amiben vagyok azt kell megtanulnom, hogy várjak. Legyek türelmes az állásokkal kapcsolatban, a józanodással kapcsolatban, magammal és vele is. 

Tudom, hogy megy, sőt egyre jobban megy, csak kicsit hullámzó :D vannak napok, szituációk, amikor kicsit se idegesít fel ha valami nem úgy történik, mint ahogy elképzeltem, máskor meg... De tudom, hogy ez egy folyamat és soha nem leszek Budha. Nem is akarok, szeretem magamban azt a szenvedélyt, ami képessé tesz arra, hogy változtassak az életemen. De azt kell elsajátítanom, hogy ezt koncentráljam a ténylegesen fontos dolgokra.

Remek szuperhősös hasonlatok jutottak az eszembe most, de ezzel senkit sem untatok :D

222 napja vagyok józan. Büszke vagyok magamra és jó érzés, hogy akik szeretnek szintén büszkék rám.

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr2517419482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása