Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Felvettek - 2022.02.25.

2022. február 26. - Victor76

Ma hívtak és felvettek az Ikeába. 03-15-n kezdhetek, addig adminisztráció. Próbálok örülni, senki se értsen félre, érzem és tudom, hogy ez jó dolog, olyan, amire vágytam. Viszont, amikor megvolt, akkor rámtört a mentális fáradtság. Zs cuki volt, mert annyira örült, pont akkor lépett be az ajtón, amikor a leendő főnökömmel beszéltem. Szinte ugrált örömében :) Jó volt látni. Én is örülök, és majd át is érzem, de most pihennem kell.

Viszont így egy újabb lépés az életem rendezése felé. Egy olyan helyen, amire nagyon vágytam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr7317766546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása