Egy alkoholista naplója

Egy alkoholista naplója

Fizetés - 2022.04.08.

2022. április 08. - Victor76

Ma megkaptam az első, hivatalos fizetésemet. Igaz, hogy csak fél hónapra, de akkor is.. Annyira jól esett, Utalás, korrkten aznap, amikor mondták. Semmi trükközés. Basszus, majdnem ugráltam örömömben.

Zs itt volt, láttam rajta, hogy velem örül, bár ma egy kicsit le voltunk lassulva, de olyan jó érzés, hogy ezeket a pillanatokat valahogy mindig vele élem meg.

Bent a cégnél nagyon pörgős nap volt, hiába péntek. És ha péntek, akkor a magyar vásárolni megy, mintha nem lenne holnap :D Nem baj, én szeretem, igaz kurvára elfáradtam így estére, most tudtam ebéd óta enni, mert olyan pörgés volt, hogy alig jutottam ki szünetre.

De kit érdekel? :D Élveztem ma is, hogy van munkám, segítettem a vásárlóknak és eladtam egy úgyabb konyhát. Délelőtt pedig a párommal voltam.

Szuper nap volt ismét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://victor76.blog.hu/api/trackback/id/tr9217801153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása